Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن ناصری رئیس بیمارستان قلب جماران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه افتتاح بخش جدید این بیمارستان گفت: طی ۱۰ ماه گذشته قسمت‌های مختلفی در این بیمارستان راه اندازی شده است که اتاق‌های جراحی جدید و بخش مراقبت‌های ویژه قلب باز از جمله قسمت‌هایی هستند که به تازگی راه اندازی شده بودند و امروز هم بخش بستری زنان با ظرفیت ۱۸ تخت خواب افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بیمارستان با ظرفیت ۶۰ تخت خواب در زمینه تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق فعال است و در تمام بخش‌ها نظیر داخلی، جراحی و الکتروفیزیولوژی به بیماران ارائه خدمت می‌کنیم.

همچنین مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم گفت: مکانیزم پرداختی‌ها در حوزه سلامت بگونه‌ای است که پزشکان بجای اینکه در مناطق محروم از مزیت برخوردار باشند، در شهر‌های بزرگ به درآمد بیشتر دست می‌یابند برای همین ترجیح می‌دهند در شهر‌های بزرگ کار کنند.

وی افزود: هم اکنون در مناطق محروم و دور از مراکز استان‌ها ما ساختار‌های خدمت رسان و فضای مناسب برای خدمات درمانی داریم، اما تخصیص منابع و تعادل نیروی انسانی به درستی انجام نشده و باعث شده است پزشکان در مناطق محروم نمانند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمارستان فوق تخصصی قلب جماران افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد

ابوالفضل طهماسبی از اجرای ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ هزار گروه جهادی در مناطق محروم کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سازمان بسیج سازندگی کشور در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی با مشارکت بسیج مستضعفین افزود: بیش از ۶۰ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد و در سامانه اطلس جهادی به ثبت رسیده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سال گذشته با همراهی کمیته امداد امام خمینی بیش از ۱۲ هزار خانه احداث شد و همچنین به مرمت برخی دیگر از منازل کمک کردیم.

سردار طهماسبی به آبرسانی به یک هزار و ۶۳۸ روستای محروم کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مهم در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام و از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت یک‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه بین مزارع ساخته شد و در حوزه آبخیزداری نیز ۸۳۴ پروژه از جمله احیای قنوات، ساخت استخر‌های ذخیره آب و ... در قالب طرح "آبخیز تا جالیز" به اجرا رسید.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود