Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه رسانه‌ها باید چهره کریه و واقعی منافقین را به مردم نشان دهند گفت: دشمن با کمک رسانه‌ و شبکه مجازی به دنبال تطهیر منافقین جنایتکار است. ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ استانها مرکزی نظرات

سردار محسن کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به بزرگداشت عملیات مرصاد اظهار داشت: در سال 1367 اتفاق بزرگی که رخ داد مصادف با پایان هشت سال دفاع مقدس و پذیرش قطعنامه توسط امام(ره) شد، فشارهای زیادی وارد بود که ایران این قطعنامه را بپذیرد و امام(ره) با توجه به نظریه کارشناسی که فرماندهان نظامی و دولت دادند ایشان مصلحت را در این دیدند که قطعنامه را بپذیرند اما از آنجایی که برای ایشان این پذیرش سخت بود از آن تحت عنوان نوشیدن جام زهر یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزمان با این اتفاقات تغییراتی در این جبهه رخ داد و با کمک استکبار بار دیگر کشور عراق به کشور ما هجوم آورد و امام (ره) در پذیرش قطعنامه این پیش‌بینی را هم داشتند و تذکر داده بودند که دشمن قابل اعتماد نیست و باید آمادگی لازم در این راستا حفظ شود و دوری نپایید که این پیش‌بینی امام(ره) محقق شد و شاهد بود که از جنوبی‌ترین نقطه کشور تا شمال‌ترین نقطه به مرزهای جمهوری اسلامی حمله شد و خرمشهر در شرایط سقوط و مهران مورد هجمه قرار گرفت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: یکی پس از دیگری دشمن اقداماتی را انجام داد و در کنار اینها منافقان هم وارد عمل شدند و به گمان خودشان فکر کردند که ما در ضعف هستیم و همه چیز بهم ریخته و عراق به عنوان خط شکن مجدد خطوط مرزی ما را شکست و منافقان هم با 25 تیپ سازماندهی شده خواب‌هایی برای ما دیده بودند که تمام توان خود را هم در این راستا به‌کار گرفتند و با کمک نیروهای اروپایی این اتفاق رخ داد و منافقان توانستند به کشور ما ورود پیدا کنند و تا منطقه چهارزبر کرمانشاه هم پیش رفتند و در آنجا متوقف شدند.

کریمی بیان کرد: در این مقطع امام(ره) پیامی را ارسال کردند که رزمنده‌ها باید متر به متر خاک ایران را پس بگیرند، یگان‌هایی که در منطقه بودند از جمله لشکر 71 روح‌الله در منطقه آمادگی لازم را داشتند و طراحی انجام شد و شهید صیاد شیرازی و محسن رضایی یگان‌هایی را سازمان دادند و دشمن را از پشت مورد هجمه قرار دادند و در حدود چهار هزار منافق در این عملیات به کشته شدند و در نهایت باقی با شکستی که متحمل شدند به عراق فرار کردند.

وی ادامه داد: این مجموعه اقدامات تحت عنوان عملیات مرصاد شکل گرفت که در این عملیات مرصاد معنای کمین‌گاه را دارد، همه امت اسلامی می‌داند که منافقان در سال‌های 59 تا 61 علیه نظام اسلامی اقدام به جنگ مسلحانه کردند و بیش از 17 هزار نفر از رئیس جمهور تا وکلای مجلس و مسئولان دستگاه قضا و مردم معمولی ترور شدند و دستشان به خون مردم مظلوم ما آلوده بود و در نهایت به صدام که دشمن ما بود پناهنده شدند.

کریمی خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد در واقع با خواب پریشانی که دیده بودند، دست انتقام خدا از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد و انتقام 17 هزار نفر شهید از آنها گرفته شد به همین سبب عنوان مرصاد بر این عملیات گذاشته شد.

وی اضافه کرد: تقاضای من از رسانه‌ها این است که آگاهی جوانان ما را افزایش داده و واقعیت‌هایی که منافقان رقم زدند به منصه ظهور بگذارند و شفاف‌سازی لازم را انجام دهند تا جای شیاد و شهید عوض نشود.

فرمانده سپاه رح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر دشمن با کمک بیگانگان و شبکه‌های اجتماعی در تلاش موجه جلوه دادن منافقان هستند این در حالی است که این جنایتکاران به هیچ کس رحم نکردند و همان موقع در خانه تیمی‌ها شهدایی به دست ما رسید که با اتو به بدترین وضع شکنجه و کشته شدند که رسانه‌ها باید واقعیات را به وضوح بیان کنند.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی به مناسبت ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار کرد: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند تا به ارزش داشته‌هایمان پی ببرند.

بنا بر گزارش فارس، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ظلم و جنایت های انگلیس به مردم ایران، تأکید کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

سردار تنگسیری با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت :زمانی که نفت ملی شد انگلیسی ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند، دولت وقت متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما ایرانی ها کارگرهای ساده و پایین ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک‌ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند. به همین خاطر وقتی انگلیسی ها رفتتد هیچ کس حتی ایتالیایی ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد مجبور می شود ۳ نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. بعد از بارگیری نفتکش ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی ها هر سه را توقیف می کنند، خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه از روی وادادگی می گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بر دارند و دوتای دیگر را آزاد کند و انگلستان قبول نمی کند و شاه ایران می گوید پس بگویید دوتا نفتکش را به انگلیسی ها بدهند.

سردار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرات و روحیه خود باوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده اند. الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885843

دیگر خبرها

  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • تاثیر دوقطبی‌های کاذب سیاسی بر شکل‌گیری دو قطبی‌های واقعی در جامعه
  • پاره کردن قرآن توسط سرباز اسرائیلی، چهره واقعی این رژیم را نشان می‌دهد
  • باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین
  • عملیات تازه‌ ارتش اسرائیل در بیمارستان شفاء | واکنش تند گروه‌های فلسطینی به روایات جعلی این رژیم
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • اجازه بی‌حرمتی به اعتقادات مذهبی مردم ایران را نمی‌دهیم
  • ارتباط با رسانه‌ها موجب بالندگی دولت خواهد شد
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است