Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@18:20:45 GMT

زاغ زنان با شلیک هوایی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۴۱۴۵

زاغ زنان با شلیک هوایی دستگیر شدند

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رئیس کلانتری 121 سلیمانیه در خصوص جزئیات حمله و درگیری سارقان با مأمور پلیس و شلیک 7 تیر هوایی سخن گفت.

 

سرهنگ دوم محمود مالمیر رئیس کلانتری 121 سلیمانیه در گفت‌وگویی، درخصوص جزئیات تیراندازی صبح روز گذشته اظهار داشت: در ساعت 5:30 صبح دیروز دو نفر سارق بعد از ساعت‌ها زاغ‌زنی برای ورود به خانه‌ای در محله پیروزی تهران شروع به شکستن شیشه بالکن منزل مسکونی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه تصریح کرد: همسایه خانه ویلایی با شنیدن صدای شکستن شیشه، مراتب را به پلیس 110 اعلام کرده و مامور کلانتری برای بررسی وضعیت به صحنه اعزام می‌شود. 

سرهنگ مالمیر گفت: مامور پلیس 110 پس از حضور در محل و رویت سارقان،‌درخواست نیروی کمکی می‌کند که در همان حین سارقان متوجه حضور پلیس شده و درصدد فرار برمی‌آیند. 

 

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه گفت: سارقان با دیلم و تجهیزاتی که همراه داشتند به مقابله و درگیری با مامور می‌پردازند؛ مامور مجبور می‌شود که در این حین 7 تیر به صورت هوایی شلیک کند. 

وی گفت: در حین درگیری یکی از سارقان اقدام به فرار کرده اما مامور پلیس نفر دیگر را دستگیر می‌کند.

سرهنگ مالمیر با بیان این مطلب که سارق دوم نیز در چند کوچه آنطرف‌تر توسط بقیه ماموران کلانتری دستگیر می‌شود خاطرنشان کرد: سارقان پس از دستگیری تحویل اگاهی تهران شدند.

 

فارس

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کوچه زاغ زنی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد