Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:27:35 GMT

برنامه ریزی برای افزایش ضریب اشغال هتل های فارس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۴۲۸۰

برنامه ریزی برای افزایش ضریب اشغال هتل های فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری در نشست هم اندیشی با جامعه هتلداران استان  افزود: فارس دارای ظرفیت های گسترده در حوزه گردشگری است و بنابراین می تواند در این حوزه همواره پیشگام در کشور باشد.

وی به افراد حاضر در این نشست پیشنهاد کرد: در نظر گرفتن تخفیف در خدمات برای عموم مردم در فصول مختلف سال  می تواند در ایجاد انگیزه برای افزایش اقامت در هتل های استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری برگزاری این نشست را مقدمه ای برای ایجاد یک اتاق فکر تخصصی دائمی دانست و بیان کرد: امیدواریم که این نشست، مقدمه ای برای همفکری ها و تعاملات بعدی در توسعه گردشگری استان باشد.

این مقام مسئول پیشنهاد کرد: با تعریف بسته های متنوع و با کیفیت ، قطعا می توان از ظرفیت ها و موقعیت های خالی هتل ها استفاده بهینه کرد.

امیری تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان قصد دارد با برگزاری نشست های همفکری با هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان تور، هنرمندان صنایع دستی واصحاب رسانه ضمن ایجاد فرصت هم اندیشی، بررسی موانع و راهکارها ، زمینه فرهنگ سازی و ارتقا بیش از پیش این صنعت را فراهم آورد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان معتقد است: باید از فرصت رویدادهای مختلف فرهنگی، ادبی، تاریخی و...در استان برای افزایش اقامت مسافران در هتل ها استفاده نمود و هتلداران و فعالان گردشگری در ارائه برنامه متنوع و اجرایی برای تحقق این هدف تلاش کنند.

وی در پایان ضمن تاکید بر انسجام و همدلی کلیه بخش های گردشگری استان در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی فارس تمامی تلاش خود را در جهت رفع مشکلات سرمایه گذاران و فعالان بخش خوصی در حوزه های مختلف بنا بر توانایی های خود به  کار خواهد بست.

نمایندگان جامعه هتلدارن استان فارس نیز در ادامه علاوه بر بیان دیدگاه ها، دغدغه ها خود، پیشنهاداتی را در خصوص ارائه خدمات متفاوت و با برنامه درزمان برگزاری نمایشگاه ها، ایونتها و جشنواره ها ارائه و  آمادگی خود را در جهت تغییری نو و موثر در صنعت گردشگری استان با همکاری و حمایت اداره میراث فرهنگی استان فارس اعلام کردند.

کد خبر 4356771

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی فارس هتل داری بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان دهه کرامت مشهد خرم آباد یاسوج شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت