Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از افتخارآفرینی جوانان استان در مسابقات ملی مهارت قدردانی کرد و گفت: در میدان جنگ اقتصادی با همت جوانان خراسان جنوبی ۵ مدال (۳ طلا، یک نقره و یک دیپلم افتخار) برای استان کسب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز (3 مرداد) در مراسم یادواره شهدای خانواده فنی و حرفه‌ای استان به مناسبت هفته ملی مهارت اظهار کرد: اسلام در دامن خود شهدا و شخصیت هایی را تربیت می کند که تمام وجود خود را وقف دین کرده و با خدا معامله می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، افزود: باید همه ما در مسیر نورانی شهدا، امامت و ولایت حرکت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: شهدا معرفت و شناخت داشتند لذا پر کردن جای شهدا آسان نیست چرا که حامل حرکت های دینی و انقلابی بودند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند «یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، ادامه داد: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه عظیم فرهنگی و کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در قرآن کریم دو گروه از خانواده ها به عنوان الگو معرفی می شوند، اظهار داشت: خانواده حضرت ابراهیم علیه السلام یکی از این خانواده ها است که در تاریخ نام آنان زنده می ماند و حاجیان باید از این خانواده الگو بگیرند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و خاندان ایشان الگو و اسوه حسنه دیگری هستند که خداوند در قرآن آنها را معرفی می نماید.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه بدترین دشمنان در طول تاریخ یهودیان هستند و امروز نیز شاهد جنایات صهیونیست ها هستیم، گفت: در این شرایط عده ای صادقانه بر عهد خود با خداوند می مانند و در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی می کنند.

 

وی بیان کرد: در میدان جنگ اقتصادی با همت جوانان عزیز خراسان جنوبی در مسابقات ملی مهارت مدال کسب می کنند و این افتخار آفرین و ادامه دهنده راه شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در ادامه راه شهدا و خط سرخ کربلا و عاشورا رسالت ما بسیار سنگین است، افزود: اکنون در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم و در جایگاه عظیمی به برکت شهدا هستیم که باید قدردان باشیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی به وضعیت جامعه و استعمار ایران در قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز نظام اسلامی و انقلاب در سطح منطقه دارای قدرت و جایگاه بزرگی است و باید همه در ادامه راه شهدا به پیشبرد اهداف اسلام  و انقلاب کمک کنیم.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه روزنامه های ورزشی دولت روزنامه امام رضا مشهد مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی هفته ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی