Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی: از نظر شرایط دمایی، ­ ماندگاری هوای­ تابستان را همچنان در بیشتر مناطق کشور داریم.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خانم معصومه احمدی، درباره آخرین وضع جوی کشور افزود: براساس بررسی آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی امروز در بخش‌های ازنوار شمالی کشورمان شامل بخش‌های شمالی­ آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و باشدت بیشتر درمناطق شرقی مازندران و همین طور در استان گلستان بارندگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این احتمال در ارتفاعات البرز نیز وجود دارد بخصوص در ساعات بعد از ظهر که رشد ابر و رعد و برق پیش­ بینی می‌شود.
کارشناس­ هواشناسی افزود: دربخش‌های جنوبی کشورمان نیز می‌توان به جنوب استان سیستان و بلوجستان، مناطق مرکزی کرمان، ارتفاعات شمالی هرمزگان و در بخش‌های از جنوب و نواحی استان فارس اشاره کرد­ ­که در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.
وی اضافه کرد: با تداوم وزش باد‌های شدید در بخش‌های شرقی کشورمان آسمان منطقه زابل را همراه با گرد و خاک و کاهش دید هوا خواهیم داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 180
خانم احمدی گفت: در بخش­‌های از غرب و جنوب غرب نیز با انتقال گرد و غبار به بخش‌های از خوزستان، ­ ایلام و بوشهر پیش بینی می‌کنیم کیفیت هوا در این مناطق پایین بیاید.
وی افزود: از نظر شرایط دمایی نیز ماندگاری­ هوای تابستان را همچنان در بیشتر مناطق کشور داریم، اما در بخش‌های ازغرب و شمال غرب کشورمان افزایش محسوس دما را در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و بخش‌های از استان خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی و همدان پیش بینی می‌کنیم که بین سه تا ۶ درجه افزایش دما اتفاق بیافتد.
کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران در ۲۴ ساعات آینده صاف و دما در گرمترین ساعات به حدود ۴۱ درجه می‌رسد.
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گزارش هواشناسی بارش باران هوای تهران هوای پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آسمان قم امروز عصر نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: تا شب از میزان ابر کاسته می‌شود و همچین وزش باد نیز کمتر می‌شود.

وی افزود: حداقل دمای هوای امروز ۱۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است و حداکثر به ۲۷ درجه سانتیگراد احتمالا می‌رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه آسمان قم فرا نیمه ابری و تاشب صاف خواهد شد گفت: از فردا روند افزایش دما تا پایان هفته را شاهد خواهیم بود و بطور میانگین احتمالا تا آخر هفته ۶ درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.

وی افزود: حداقل دمای فردا ۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود