Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:06:47 GMT

دهیاری اندبیل متولی تفرجگاه میرعادل خلخال شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۵۰۵۴

دهیاری اندبیل متولی تفرجگاه میرعادل خلخال شد

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه گردشگری خلخال افزود: نابسامانی موجود در این تفرجگاه نتیجه نبود متولی برای نگهداری این تفرجگاه بزرگ منطقه در گذشته بود.
او گفت: اراضی واقع در این تفرجگاه پیش از این از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به میراث فرهنگی واگذار شده و این اداره مالک تفرجگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کارگروه گردشگری خلخال همچنین اظهار داشت: زیرساخت های لازم گردشگری از جمله سنگفرش معابر ، آلاچیق و اقامتگاه های موقت گردشگران ، سرویس بهداشتی و سایر امکانات رفاهی در گذشته ایجاد شده و دهیاری اندبیل ملزم به انجام تعهدات لازم در نگهداری این تفرجگاه می باشد.
بابایی افزود: اراضی واقع در تفرجگاه اندبیل متعلق به دولت بوده و دهیاری اندبیل باید با افرادی که اقدام به ایجاد واحدهای تجاری و اقامتی حتی بصورت موقت در این محل کرده اند، برخورد کند.
فرماندار خلخال گفت: با خلعیت سرمایه گذار بخش خصوص قبلی تفرجگاه اندبیل زمینه برای ورود سرمایه گذاران جدید برای اجرای طرح جامع گردشگری در این محل فراهم شده و بزودی امکانات ورزش اسکی از سوی سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل در این تفرجگاه دایر می شود.
سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال نیز در این جلسه از ادامه عملیات اجرایی سنگفرش معابر تفرجگاه اندبیل در تابستان امسال خبر داد.
محمدرضا شایقی گفت: احیای دوباره آسیاب قدیمی و راه اندازی نمادین آن در تفرجگاه کمرخونه روستای خوجین و سنگفرش مسیر منتهی به این محل از اقدامات در دست اقدام این اداره در توسعه و رونق گردشگری خلخال می باشد.
شهرستان خلخال در جنوبی ترین منطقه استان اردبیل در همسایگی استان های آذربایجان شرقی ، زنجان و گیلان واقع شده و وجود 12کیلومتر مرز مشترک با استان سرسبز گیلان ، جاده زیبا و جنگلی خلخال به اسالم ، مناطق نمونه گردشگری الماس ، چشمه ازناو ، چشمه میرعادل بولاغی اندبیل ، امامزاده عبدلله کلور ، جاده زیبای خلخال به شاهرود ، آبشار نره گر روستای هدف گردشگری اسبو ، آبشار سفیداب روستای لرد ، آبشار سجن بخش شاهرود ، آبگرم روستای تیل ، روستاهای هدف گردشگری کزج ، نمهیل ، برندق و خمس همراه با جاذبه های طبیعی و تاریخی خلخال را به یکی از شهرستان های گردشگرپذیر استان اردبیل و کشور تبدیل کرده است.
شهرستان خلخال ، اردبیل را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گیلان جاذبه های طبیعی شهرداری صنایع دستی و گردشگری منابع طبیعی و آبخیزداری نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدعباس نوربهاء در همین رابطه افزود: عضویت در پروژه ریال دیجیتال به دو صورت متولی و عضو عادی نزد بانک مرکزی بوده که عضو متولی دارای ویژگی تایید تراکنش ریال دیجیتال و توسعه قرارداد هوشمند را داشته و راسا امکان ارائه خدمات مرتبط با کیف ریال دیجیتال و کاربر را دارا خواهد بود.

نوربهاء تصریح کرد: بانک شهر از آبان ماه سال گذشته آمادگی خود را جهت همکاری در این پروژه ریال دیجیتال به عنوان عضو متولی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پس از تایید آن بانک، بانک شهر به عنوان عضو متولی ریال دیجیتال معرفی شد.
وی با بیان اقدامات صورت گرفته در راستای عضویت بانک شهر، گفت: مرحله اول پیاده سازی کیف پول عادی و تجاری به صورت پایلوت و در محیط تستی شبکه برنای بانک مرکزی بوده که این مهم انجام و تایید بانک مرکزی را نیز گرفت. در ادامه محیط عملیاتی این پروژه نیز پیاده سازی و هم اکنون آماده بهره برداری است.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر عنوان کرد: پول دیجیتال بانک مرکزی مفهومی نوین است که به ارز دیجیتالی که بانک مرکزی آن را منتشر کرده است، دلالت دارد. این نوع پول در برخی از کشوری های جهان مورد استفاده قرار گرفته و برخی دیگر نیز در حال تحقیق و آزمون بر روی آن هستند.
نوربهاء ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز این مراحل را پشت سرگذاشته و در حال ارائه آن با نام ریال دیجیتال بوده و به عنوان یکی از بانک های مرکزی دنیا، این نوع پول را منتشر می کند.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر خاطرنشان ساخت: ریال دیجیتال از طریق بانک های عامل توزیع شده و این بانک ها باید نرم افزارهای لازم را توسعه دهند تا این پول برای کابران قابل استفاده باشد؛ خوشبختانه این مهم در بانک شهر و در راستای تحقق شعار "نوآوری در خدمت" به مشتریان ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل