Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: طرح رایگان بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل و نقل کالا به همراه همسرانشان از اول مردادماه اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص بیمه تکمیلی رانندگان عنوان کرد: بیمه تکمیلی رانندگان از اول مرداد ماه اجرایی شده و در مرحله اول بدون پرداخت هزینه، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش قرار می گیرند و از خدمات رایگان برخوردار خواهند شد. 

وی افزود: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل برون شهری(جاده ای) کالا برای ثبت نام و استفاده از خدمات بیمه تکمیلی، عمر و حوادث در استان باید به مرکز صدور کارت هوشمند رانندگان کانون انجمن صنفی رانندگان استان واقع در خیابان نواب شمالی میدان مادر مراجعه کنند. 

پیرنون تصریح کرد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بیمه تکمیلی و عمر و حوادث رانندگان شاغل در حوزه حمل و نقل برون شهری (جاده ای) کالا، شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات شناسنامه ای همسر(کارت ملی و شناسنامه) است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!