Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان، همزمان با نهمین روز از دهه کرامت، بخش ورزشی دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی«آسمان هشتم» برترین های خود را شناخت.

 مسابقات فوتسال جشنواره با حضور 19 تیم و در سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار شد که در پایان تیم های «مدافعان حرم کردر رضوی» و «مرهونی کردر رضوی» در بازی فینال در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و پس از جدالی نفس گیر و حساس مدافعان حرم با نتیجه  2 بر یک مرهونی را در هم کوبید و قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم «شهباز گورزانگ» نیز پس از پیروی در بازی رده بندی، به مقام سوم مسابقات فوتسال جام «آسمان هشتم» دست یافت.

 در این دوره از مسابقات در مجموع 44 بازی برگزار شد و 163 گل از خط دروازه ها گذشت؛ بیشترین گل زده مربوط به تیم مدافعان حرم با 32 گل زده و کمترین گل خورده نیز متعلق به تیم مدافعان با 7 گل خورده بود.

 یعقوب ذاکری کردری از تیم مدافعان حرم کردر رضوی به عنوان بهترین بازیکن و محمود زارعی با 11 گل زده از تیم «گبرانی» به عنوان بهترین گلزن این رقابت ها انتخاب شد.

 تعداد کارت هایی که در این رقابت ها از جیب داوران خارج شده 36 کارت زرد و 5 کارت قرمز و پر گل ترین بازی «گبرانی  – جوانان بندزرک» با رد و بدل شدن 14 گل بود.

 داود ذاکری درباغی، اسماعیل دادی نیا و امین ذاکری نیز به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقات دومیدانی انتخاب شدند.

در رشته دوچرخه سواری نیز اسماعیل دادی نیا اول، علی ذاکری فرزند یوسف دوم و رسول ذاکری فرزند یوسف سوم شد.

 امیر علی محمودیان مهر نیز به عنوان نفر برتر بخش نوجوانان رشته دو میدانی و محمد سجاد ذاکری فرزند احمد به عنوان نفر برتر نوجوانان رشته دوچرخه سواری برگزیده شدند.

 دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم با حضور کاروان سفیران کریمه(خادمین حرم حضرت معصومه) و مداح حرم رضوی 25 تیر ماه جاری همزمان با نخستین روز از دهه کرامت در روستای کردر رضوی آغاز به کار کرد.

 آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» 11 مرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در روستای کردر رضوی برگزار می شود.

 گفتنی است: کانون فرهنگی هنری امام ‌المنتظر مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای کردر با برگزاری 12 دوره جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم و سه دوره جشنواره سراسری سرود رضوی کانون های مساجد روستایی، به عنوان مبدع و مبتکر برپایی جشن‌های مردمی رضوی در سطح کشور شناخته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه دوچرخه سواری رقابت فرهنگی هنری مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی و گرامیداشت رحیم علی آبادی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل در حال برگزاریست. 
اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۴۵ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل همتی ۲- امیر خزایی ۳- محسن حنفی و فرید صفری ۵- امیرمحمد حاجی وند و رامی باسم کرومی (عراق) ۷- رضا شهبازی ۸- حمیدرضا اسکندری ۹- پویا سلطان پور ۱۰- بنیامین خزلی
۵۱ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل کرمی ۲- کیارش احمدی ۳- محمدرضا پرونده و عرفان بخت آور ۵- ژوسلان بالتابای (قزاقستان) و کارو احمدی ۷- حسین میرآقایی ۸- مهرداد اسدی ۹- محمدصادق زمانی ۱۰- امیرمهدی شاداب
۶۰ کیلوگرم: ۱- آرتین لفوتی ۲- امیررضا ذکریائی ۳- میرمحمدباقر عزیزی و مصطفی حسینوند ۵- ایلیا علی خانی و ابوالفضل ضیغمی ۷- معراج مهمدی ۸- ابوالفضل زارع ۹- سید عرشیا حسینی ۱۰- طا‌ها پورصفری
۷۱ کیلوگرم ۱- محمدرضا بختی ۲- ابوالفضل موافق ۳- پوریا حسن زاده و طا‌ها نوری ۵- آریا اندیشه و امیرمحمد اسدی زاده ۷- متین ابدالی ۸- محمدقاسم عباس (عراق) ۹- داویت سارگاسیان (ارمنستان) ۱۰- سید ارشد حسینی
۹۲ کیلوگرم: ۱- عرشیا میرزاجانی ۲- علی جانی خلیفه ۳- امیرعباس پناهی و امیرارسلان محمدی ۵- ضرغام حسین علی (عراق) و ابوالفضل علیان تابش ۷- محمدامین ابوالحسنی ۸- امیرحسین انصاری ۹- امیرابوالفضل لطفی ۱۰- محمدحسین اصلانی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»