Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-07@11:41:29 GMT

چک: می خواهم سنگربان شماره یک آرسنال باشم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۵۵۰۰

چک: می خواهم سنگربان شماره یک آرسنال باشم

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پتر چک دروازه بان با سابقه توپچی ها عنوان کرد به هیچ وجه نمی خواهد جایگاهش را از دست بدهد. 

به گزارش وبسایت نود، چک سی و شش ساله در فصل گذشته اصلا در حد انتظار بازی نکرد و همین امر سبب شد تا آرسنال، برند لنو دروازه بان لورکوزن را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آمدن لنو شایعاتی مبنی بر رفتن پتر چک به تیم سابقش یعنی چلسی شنیده می شد که او گفت:

من دارم بیشترین تلاشم را می کنم تا به مربی خودم را نشان دهم. می خواهم زمانی که فصل شروع شد در ترکیب اصلی باشم. این هدف من اصلی من است. شایعات چلسی؟ من واقعا این موضوعات را دنبال نمی کنم.

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی آرسنال پتر چک برند لنو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی اسدی یکی از پنج هنرمندی است که تابلوی نقاشی‌اش در پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴ به نمایش درآمده است.

این هنرمند که به تازگی برای بازدید از پاویون کشورمان به ونیز سفر کرده است، درباره اثر خود گفت: متاثر از واقعه‌ای که در نوار غزه و در کشور فلسطین پیش آمد، این تابلو را کار کردم. به اعتقاد من هرجا که ظلمی روا شود و نسل‌کشی صورت گیرد، هنرمند نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

وی بیان کرد: در واکنش به این ظلم، کوشیدم چند موضوع را به صورت تلفیقی در اثرم مطرح و بر آنها تاکید کنم که به لحاظ ساختاری دارای پارادوکس‌های گوناگونی است. با بهره‌گیری از بیان نقاشی انتزاعی تمام تلاشم را به کار بستم تا حسی که باید را به بیننده منتقل کنم. با انسان‌ها و کودکانی که در این جنگ جان خود را از دست دادند، سمبلیک برخورد کردم و به جای آنها از پرنده بهره گرفتم.

اسدی گفت: از ماحصل کارم راضی هستم و زحمت زیادی برای آن کشیدم. امیدوارم روزی بیاید که هیچ جنگی را در دنیا شاهد نباشیم. فرقی نمی‌کند که این جنگ، سیاسی، ایدئولوژیک یا نژادپرستانه باشد. من به شدت از جنگ پرهیز می‌کنم؛ زیرا فجایع جنگ را از نزدیک لمس کرده و با آن زندگی کرده‌ام. دوستان بسیار خوبی را در جنگ از دست داده‌ام. جنگ، آوارگی، ویرانی و کشتار به بار می‌آورد. جنگ باعث می‌شود نوزادی که هنوز به دنیا نیامده، زیر خروارها خاک مدفون و پیکرش متلاشی شود. فرقی نمی‌کند این ظلم در فلسطین رخ دهد یا در سارایوو. در هر نقطه‌ای از جهان که اتفاق بیفتد، من به عنوان یک نقاش سعی می‌کنم نسبت به آن بی‌تفاوت نباشم.

این هنرمند عنوان کرد: این تابلو حاصل عدم بی‌تفاوتی من نسبت به فجایع غزه بود. البته تابلوهای دیگری را هم طی سال‌های گذشته در همین زمینه کار کرده‌ام؛ از جمله اثر «صلح خونین، از فلسطین تا بوسنی». این کار هم در همان فضا تعریف می‌شود. در این تابلو، فرم‌ها، رنگ‌ها و ترکیب، ایستایی خاصی ندارد و بیشتر در حرکت است. رنگ‌های درخشان، پرکنتراست و ترکیب‌هایی را می‌بینیم که می‌تواند بیننده را به خود مشغول سازد تا نگاهش در سراسر تابلو بچرخد و حتی بیرون از تابلو حرکت کند.

وی تصریح کرد: بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که من به عنوان یک نقاش، نمی‌توانم فقط ساختارگرا باشم. همواره کوشیده‌ام که نسبت به مسایل اجتماعی و جهانی واکنش داشته باشم. در آثار من ردپای اعتراض به تمامی ناخرسندی‌هایی که در حرکت‌های اجتماعی در سراسر جهان پیش می‌آید، دیده می‌شود. از این منظر جغرافیا برای من اهمیت چندانی ندارد.

اسدی در پایان گفت: همه مردم در هر نقطه‌ای از جهان حق دارند که نفس بکشند، زندگی کنند و از زندگی خود لذت ببرند. این حق را هیچ کس نمی‌تواند از آنها بگیرد. من در تمام تابلوهایی که با این مضمون کار کرده‌ام، کوشیده‌ام که دیدگاه‌های خود را به وسیله خط، رنگ، سطح و ترکیب همه این‌ها با یکدیگر در خدمت موضوع قرار دهم. به اعتقاد من این موضوع است که کمپوزیسیون یک کار را چه از نظر رنگ و چه از حیث ترکیب، انتخاب می‌کند نه برعکس.

کد خبر 6097476

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...