Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمان زاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: عملیات اجرایی چهار طرح مهار آب های مرزی استان در دولت تدبیر و امید شتاب گرفته و امسال به بهره برداری می رسد.

این طرح ها شبکه پایاب سد خدا آفرین مغان ، سد احمد بیگلو مشگین شهر ، سد عمارت گرمی و سد تازه کند گرمی است که منابع مورد نیاز آن از محل صندوق توسعه ملی تامین شده و هم اکنون چهار هزار نفر در آنها مشغول بکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری از شبکه پایاب سد خدا آفرین افزون بر 62 هزار هکتار از اراضی دیم و مرتعی منطقه مغان به آبی تبدیل می شود و پیش بینی شده تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.


وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 55 درصد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هزار و 500 نفر در این سد مشغول به کار هستند و پیمانکاران هم در تسریع عملیات اجرایی این طرح فعال می باشند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در ادامه با اشاره به عملیات اجرایی سد عمارت گرمی هم بیان کرد: این سد با ظرفیت ذخیره 182 میلیون متر مکعب آب نقش مهمی را در توسعه اقتصادی منطقه ایفا خواهد کرد.

سلیمان زاده بیان کرد : یکی دیگر از سدهای مرزی استان که در بهترین مکان ایجاد شده و جزو بهترین سدها به لحاظ کیفیت بالای آب محسوب می شود سد تازه کند گرمی مغان است که هم اکنون 39 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی شده تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.
وی گفت: برای مهار آب های مرزی استان اردبیل از محل صندوق توسعه ملی یک میلیارد دلار اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع

مهار آب های مرزی استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب های مرزی شبکه پایاب سد خداآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است