Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:08:41 GMT

اجرای طرح‌های بوم گردی در تالش

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۵۶۲۸

اجرای طرح‌های بوم گردی در تالش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش گفت: طرح‌های بوم گردی با توجه به قرار گرفتن تالاب جوکندان – قلعه بین در ساحل آب‌های دریای خزر محدوده دهستان جوکندان در حاشیه این تالاب اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های بوم گردی در این شهرستان می‌تواند علاوه بر جذب گردشگران برای جوانان منطقه نیز اشتغال زایی کند، افزود: با اختصاص اعتبارات بیشتر زمینه ایجاد اشتغال بیشتری برای متقاضیان جویای کار در قالب طرح‌های بوم گردی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تالش تالاب جوکندان و قلعه بین این شهرستان را منبع بسیار خوبی برای زمستان گذرانی پرندگان مهاجر و حفاظت محیط زیست و اکوسیستم تالاب اعلام و تصریح کرد: برای احیای این تالاب ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات گردشگری تخصیص یافته است که به زودی عملیات اجرای دریچه گذاری و ابگیری تالاب اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

 

اشتغالزایی و جذب گردشگر با اجرای طرح‌های بوم گردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد