Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در نشست هم اندیشی با جامعه هتلداران استان با اشاره به اینکه گردشگری به عنوان یک صنعت شناخته شده است، بیان کرد: فارس دارای ظرفیت‌های گسترده در حوزه گردشگری بوده و می‌تواند در این حوزه پیشتاز در کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در نظر گرفتن تخفیف در خدمات برای عموم مردم در فصل‌های مختلف سال می‌تواند در ایجاد انگیزه برای افزایش اقامت در هتل‌های استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

امیری برگزاری این نشست را مقدمه‌ای برای ایجاد یک اتاق فکر تخصصی دائمی دانست و افزود: انتظار می‌رود این نشست مقدمه‌ای برای همفکری و تعاملات بعدی در توسعه گردشگری استان باشد.

امیری اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان قصد دارد با برگزاری نشست‌های همفکری با راهنمایان تور، هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، هنرمندان صنایع دستی واصحاب رسانه ضمن ایجاد فرصت هم اندیشی، بررسی موانع و راهکار‌ها، زمینه فرهنگ سازی و ارتقا بیش از پیش این صنعت را فراهم کند.
انتهای پیام/ت

صحبت‌های مدیر کل میراث فرهنگی فارس در خصوص افزایش اشتغال در هتل‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی قیمت هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس