Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@14:19:18 GMT

هندی ها در سفر به ایران روادید فرودگاهی می گیرند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۶۰۴۱

هندی ها در سفر به ایران روادید فرودگاهی می گیرند

دهلی نو-ایرنا- تهران از هفته جاری به هندی هایی که علاقه مند به دیدار از ایران باشند روادید فرودگاهی ارائه می دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه' تایمز او ایندیا' در روز چهارشنبه، شرکت هواپیمایی ماهان به سازمان های مسافرتی هند اعلام کرده است که از روز دوشنبه (23 جولای- برابر با اول مرداد) سیستم جدید روادید برای شهروندان هندی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک شرکت مسافرتی هند در این خصوص به این روزنامه گفت: ما هنوز دستور العمل های کامل مبنی بر چگونگی عملکرد این سیستم را دریافت نکرده ایم.
از این پس متقاضیان هندی باید پیش از خروج از هند یک کد رهگیری از سیستم روادید الکترونیکی در وب سایت سفارت ایران در هند دریافت کرده و دو قعطه عکس و اطلاعات گذرنامه خود را ارائه دهند. سپس زمان ورود به فرودگاه های ایران متقاضی باید 90 یورو جهت دریافت روادید فرودگاهی پرداخت کند.
ایران در طول سفر حسن روحانی رئیس جمهوری به هند در بهمن ماه تصمیم گرفت که شرایط دریافت روادید برای شهروندان هندی را آسان تر کند.
دو شرکت هوایی ایران از جمله ماهان و ایران ایر به هند پروازهای هفتگی انجام می دهند. تعدادی از شرکت های هوایی هند از جمله ایر ایندیا اکسپرس تصمیم داشته اند پروازهای خود به ایران را آغاز کنند اما این تصمیم هنوز عملی نشده است.
شرکت ایر ایندیا تا سال 1993 پروازهایی از شهر مومبای به تهران انجام می داد. یک مقام در شرکت ایر ایندیا گفت: تقاضای زیادی برای سفر از ایران به هند وجود دارد. تعداد زیادی از مردم ایران برای درمان در بیمارستان ها به هند سفر می کنند. سفر تفریحی نیز به صورت گسترده انجام می شود. گوا یک مقصد محبوب برای ایرانی هاست.
در طول هفته های اخیر تعدادی از کشور های خاورمیانه شرایط را برای سفر آسان تر شهروندان هندی به کشور های خود تغییر داده اند. در این میان کشور امارات بیشترین امتیاز را به شهروندان هندی جهت سفر آسان ارائه می دهد.
کشور اوکراین نیز تصمیم گرفته است تا به شهروندان چند کشور از جمله هند روادید فرودگاهی ارائه دهد. عمان ماه گذشته اعلام کرد به شهروندان هندی که دارای روادید معتبر از کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا،انگلیس، ژاپن، و کشور های شنگن باشند، روادید فرودگاهی ارائه خواهد کرد.
آساق**267**1424**1337

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران هند رواديد فرودگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه ارتش اسرائیل از شهروندان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم) چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)

دیگر خبرها

  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • چگونه ارتش اسرائیل از شهروندان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند؟ (فیلم)
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!