Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:29:59 GMT

29 میلیون کاربر پیام رسان های داخلی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۶۲۸۳

29 میلیون کاربر پیام رسان های داخلی

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در نخستین نشست فصلی روسای دادگستری و دادستان های گیلان در رشت گفت : در زمان کنونی 29 میلیون کاربر فضای مجازی از 7 پیام رسان داخلی استفاده می کنند که مهمترین دستاورد آن جلوگیری از خروج اطلاعات شخصی مردم و نظام اداری به خارج از کشور است.

خرم آبادی با بیان اینکه پس از فیلتر شدن تلگرام 45 درصد از فعالیت کاربران کاسته شده است تصریح کرد : خروج اطلاعات کشور، شکسته شده قبح فساد و ترویج رسانه ای آن ، تزلزل در حریم خصوصی افراد و میدان داری دشمنان برای تشدید هجمه های فرهنگی علیه ملت از عمده ترین پیامدهای عضویت و استفاده از پیام رسان های خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اطلاعات را مهمترین ابزار قدرت در عصر فن آوری عنوان کرد و گفت : طبق بررسی های به عمل آمده ، همه اطلاعات کاربران تلگرام اعم از خصوصی و دولتی در مراکزی در سیاتل آمریکا و اسراییل ذخیره شده تا در روند جنگ رسانه ای و روانی علیه ملت ها با شیوه های نوین تبلیغاتی بکارگیری شود.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور در ادامه بر ضرورت احاطه قضات و دادستان های محاکم قضایی بر زیر و بم ها و چالش های فضای مجازی تاکید کرد و گفت : علاوه بر مسایل رسانه ای ، جلوگیری از بسیاری از کلاهبرداری ها و تخلفات اینترنتی نیازمند احاطه بر روند بهره گیری از فضای مجازی است که تحقق عدالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی را تسریع می کند.

رییس کل دادگستری گیلان نیز در این نشست از افزایش 7 درصدی تعداد ورودی پرونده های قضایی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت : مقابله با این روند صعودی نیازمند تعامل جمعی در راستای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی است.

سیاووش پور با اشاره به هجمه های ناجوانمردانه  دنیای استکبار علیه ملت ایران ، اقتصاد و معیشت را مرکز ثقل این هجمه ها دانست و افزود : ریشه بسیاری از اختلافات و درگیری های جامعه متاثر از این عوامل است که برای مقابله با آن باید نگاه جامع تری به روند ارایه  خدمت در نظام اداری و قضایی داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی جنگ فضای مجازی معاون ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟