Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه) مجلس ماده ۷ لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را به تصویب رساندند که بر اساس آن هر یک از والدین، اولیاء یا سرپرستان قانونی اطفال و نوجوانان، مکلفند موجبات تحصیل آنان را فراهم کنند و در صورت استنکاف با وجود فراهم بودن شرایط برای بار اول ملزم به انجام این تکلیف می‌شوند و برای بار دوم به جزای نقدی درجه هفت و برای مراتب بعدی به جزای نقدی درجه شش محکوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مجلس با ۱۳۹ رای موافق، ۱۱ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر به این مصوبه رای دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی کودکان و نوجوانان نمایندگان مجلس والدین مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم