Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:14:02 GMT

ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه ضروری است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۶۵۷۸

ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ترویج فرهنگ رضوی برای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز(۳ مرداد) در دیدار با کاروان زیارتی خادمان حرم رضوی، افزود: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی مهم ترین راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز کانون خانواده را مورد هجوم قرار داده است، افزود: مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند برنامه ریزی جدی است.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: جهت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، باید سیره و منش زندگی زنده ائمه معصومین(ع) در جامعه نهادینه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، بیان کرد: حضور کاروان خادمان حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) در استان در ترویج فرهنگ رضوی نقش مهمی دارد.

 

 آیت الله میرعمادی، با اشاره به ابعاد مختلف سیره و منش زندگی امام رضا(ع)، گفت: زندگی امام رضا(ع) در ابعاد مختلف چون زندگی، مبارزات سیاسی، شخصیت علمی، بعد اجتماعی و بعد سیاسی باید برای مردم بازگو شود.

 

وی با تقدیر از حضور کاروان خادمان امام رضا(ع) در بین مردم، اظهار کرد: حضور این کاروان  جهت تقویت  فرهنگ معنویت در جامعه ضروری است.

 

امام جمعه خرم آباد، تصریح کرد: حضور کاروان خادمان امام رضا (ع) موجب نشر معارف اهل بیت عصمت طهارت و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه می شود.


حامد غفوری نژاد، دبیر یازدهمین جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان لرستان، هم در این دیدار گفت: تاکنون 160 برنامه فرهنگی در استان توسط ستاد مردمی زیر سایه خورشید برگزار شده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه دولت روزنامه های ورزشی روزنامه امام رضا زلزله کرمانشاه جشن های مردمی معنویت سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع

در سفر حج تمتع به همراه داشتن برخی وسایل ضروری و حائز اهمیت است که در این مطلب فهرستی از آنها به زائران پیشنهاد می‌شود. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امسال 87 هزار و 550 زائر حج در قالب 622 کاروان، از 23 اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی خواهند شد که در این بین بیش از 15 هزار زائر از استان تهران در قالب 62 کاروان مدینه قبل و 44 کاروان مدینه بعد است.

زائران پیش از عزیمت به این سفر معنوی در کلاس‌های آموزشی شرکت خواهند کرد و بسیاری از نکات لازم به آنها گوشزد خواهد شد اما از آنجایی که سفر زائران حدود یک به طول می‌انجامد، همراه داشتن برخی وسایل اهمیت زیادی دارد از این رو پیشنهاد می‌شود برای بهره‌مندی از آنها از فهرست زیر استفاده کنند.

1. پتوی مسافرتی یا ملحفه

2. قمقمه آب

3.  شارژر موبایل به همراه دوشاخه برق به پریز سه‌راه

4. کلاه معمولی یا آفتابگیر و چتر

5. دمپایی روباز پلاستیکی

6. کتانی یا کفش راحتی

7. کیسه سنگ ریزه

8. تسبیح هفت عددی برای طواف

9. قیچی کوچک تاشو و ناخن‌گیر

10. ماشین اصلاح یا ژیلت

11. نخ، سوزن و سنجاق

12. ماسک بدون دوخت (پرسی)

13. دستمال مرطوب

14. سوابق پزشکی

15. داروها همراه با نسخه انگلیسی

16. گذرنامه و کارت شناسایی

17. کیف دوشی

18. مقداری آجیل  و خشکبار

19. لباس خنک و راحت به تعداد کافی

20. جوراب سفید

21. کرم‌های ضروری یا ضدآفتاب

22. عینک اضافه و بند عینک

زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر

به گزارش تسنیم، سال گذشته عملیات اعزام زائران حدود 28 روز به طول انجامید، اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش مسئولان سازمان حج و زیارت بر این است که 2 روز از عملیات رفت و 2 روز از عملیات بازگشت کاهش یابد بنابراین اگر سال گذشته مدت زمان اعزام 43 روز بود سال جاری به 39 روز خواهد رسید.

همچنین اگر میانگین سفر 35 روز بوده احتمالا در سال جاری به 32 روز کاهش می‌یابد البته ممکن است سفر یک زائر 30 روز و زائر دیگر 35 روز به طول بینجامد در عین حال اگر فردی به دلایل خاصی مجبور به کاهش بیشتر مدت سفر باشد، شرایط را برایش فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی