Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@14:59:08 GMT

تدریس خصوصی به دختران شین‌آبادی در صورت نیاز

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۶۶۵۳

تدریس خصوصی به دختران شین‌آبادی در صورت نیاز

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش در حاشیه جلسه صبح چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تحصیل دانش‌آموزان شین‌آبادی اظهار کرد: برای اینکه در زمان معالجه امکان ادامه تحصیل مهیا شود، به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی دستور داده شده که برای جبران کلاس‌ها اگر نیاز به معلم خصوصی داشتند در اختیارشان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اعزام این دانش‌آموزان به خارج از کشور نیز گفت: به دنبال این بودیم که اگر با اعزام خارج از کشور امکان معالجه با کیفیت بهتری انجام می‌شود صورت بگیرد، اما وزیر بهداشت در جلسه هیات دولت اعلام کرد که امکان درمان در داخل برای این دانش‌آموزان فراهم است و تفاوتی با خارج از کشور ندارد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که با مشکل تکمیل ظرفیت مدارس مواجه‌ شده‌اند، اظهار کرد: به هیچ عنوان هیچ دانش‌آموزی در مهر امسال به دلیل اینکه مدرسه‌ای پر شده باشد از تحصیل باز نمی‌ماند. گرچه ممکن است اولیای دانش‌آموز برای ثبت‌نام در مدرسه موردنظر خود با این پاسخ روبه‌رو شده باشند اما ما با توجه به نقشه استقرار دانش‌آموزان، مدارسی جانبی پیش‌بینی کردیم.

بطحایی افزود: اگر در شهریور مواردی در این زمینه مطرح شد و ولی دانش‌آموزی گفت در منطقه سکونت من هیچ مدرسه‌ای نیست، در آن زمان موضوع را پیگیری می‌کنیم تا هیچ نگرانی برای اولیاء نباشد و در مهر دانش‌آموزان عزیز که فرزندان ما هستند ثبت‌نام می‌شوند.
 
وی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر فروش اردوگاه باهنر نیزبا تاکید بر اینکه این اردوگاه از جمله سرمایه‌های مهم وزارت‌خانه است، خاطر نشان کرد: اصلا بحث فروش مطرح نبوده و پاسخ وزارت آموزش پرورش در این زمینه نیز روی سایت قرار گرفته است. فروش اموال دولتی مسیر خاص خودش را دارد و اقدام در این زمینه باید بر اساس قانون مجلس صورت بگیرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص