Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، علاقه‌مندان به شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران و کسانی که از سایر شهرها برای بازدید از نمایشگاه الکامپ به تهران سفر می‌کنند، برای اقامت راحت‌تر می‌توانند از تاریخ ۵ تا ۹ مرداد با مراجعه به سایت اتاقک به نشانی www.otaghak.com و یا نصب اپلیکیشن از ۱۰٪ تخفیف رزرو آنلاین اقامتگاه در تهران بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای استفاده از تخفیف کافیست کد elecomp24 را بعد از ثبت نام و انتخاب اقامتگاه وارد کنند و از ۱۰درصد تخفیف اجاره اقامتگاه بهره‌مند شوند.

نمایشگاه الکامپ امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 4356567

منبع: مهر

کلیدواژه: اقامت تسهیلات مسافر نمایشگاه الکامپ بانک صادرات خرید آنلاین سفارش آنلاین بلیت هواپیما صنعت خودروسازی تولید بانک پاسارگاد فرش ماشینی بانکداری الکترونیکی فروشگاه زنجیره ای طراحی لوگو تخفیف افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور