Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و  در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت واردات داروهای مربوط به بیماری‌های خاص اظهار داشت: امروز برای دارو مشکلی نیست، اما به این معنا هم نیست که در آینده مشکلی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید قبل از اینکه اتفاقی بیفتد، علاج واقعه را بکنیم. ما و دستگاه‌های مختلف در این زمینه تلاش می‌کنیم و امیدواریم همان‌طور که آرزو داریم، محقق شود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مطمئن باشید یکی از حوزه‌هایی که از طریق آن فشار می‌آورند، حوزه‌هایی است که مردم دردشان می‌آید و بخش دارو تجهیزات پزشکی چیزی است که مربوط به ماست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در ماه‌های آینده مشکلی در زمینه دارو خواهیم داشت یا نه؟ تصریح کرد: خیلی وقت‌ها تکرار یک سوال باعث اضطراب می‌شود؛ اگر دائم از من بپرسید حالت خوب است به من تلقین می‌شود که نکند حالم خوب نیست! من خواهشم این است که این را زیاد سوال نکنید و مطمئن باشید یکی دوبار جواب دادیم و تلاش می‌کنیم مشکلی پیش نیاید.

وی گفت: تلاش می‌شود اتفاقی نیافتد. موضوع دارو و تجهیزات پزشکی کالای حیاتی است و کالای  اساسی جزو مواردی است که  کسانی از  آنها به عنوان ابزار تحریم استفاده می‌کنند تا سر و صدای مردم در بیاید.

قاضی زاده هاشمی در پایان با بیان اینکه تکرار این موضوع باعث ایجاد اضطراب می شود، تاکید کرد: همه ما تلاش می‌کنیم پیش‌بینی روز مبادا انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دارو واردات وزارت بهداشت هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به مازندران ضمن ادای احترام به شهدای شهرستان بابل در گلزار شهدای معتمدی گفت: این ایام، سالروز شهدای مدافع حرم مازندرانی است که در دفاع از حرم اهل بیت نقش بسیار ویژه و جدی داشتند.

رئیس بنیاد شهید کشور در ادامه به افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان اشاره و بیان کرد: امسال در نظام پرداخت هزینه‌های حقوقی و معیشتی برای والدین شهدا و جانبازان رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم و منابع کافی برای تخصیص درمان ایثارگران اتفاق افتاد که حدود ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم پشتیبانی بیشتری از این عزیزان داشته باشیم.

وی عصر امروز با معلمان؛ نخبگان و فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه در سالن همایش مخابرات مازندران دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان