Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ شب گذشته کنسرت محسن ابراهیم‌زاده که قرار بود به مناسبت جشن تولد امام رضا(ع) در بیرجند برگزار شود، نیمه‌کاره ماند. یکی از افراد حاضر در این کنسرت به رویداد۲۴ به گفت : ساعت ١٠:١٠دقیقه رسیدیم، آقای ابراهیم زاده آمد. هنوز مردم در رفت و آمد بودند و خواننده کنسرت مرتب به گرمی هوا اشاره می‌کرد و می‌گفت اگر از حرکت‌هایی که انجام می‌دهید، کم کنید، گرما کم اثرتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاید قبلا به او هشدار داده بودند چون مرتب بعد از هر آهنگی که اجرا می‌کرد به این مسئله اشاره می‌شد.

او می‌گوید: خود خواننده به صورت زنده روی اینستا برنامه را پخش می‌کرد اما از مردم می‌خواستند فیلمبرداری نکنند و برخلاف کنسرت‌های قبلی چراغ‌ها را خاموش نکردند.

این شاهد عینی توضیح می‌دهد که در میانه کنسرت دوباره بی نظمی شد که این بار خواننده از حاضران خواست نظم را رعایت كنند و پس از خواندن آنهگ دیگری ساعت ١٠:٤٤دقیقه گفت به دلایلی كه بعدا شاید در شبکه‌های اجتماعی مطرح كنم قادر به ادامه برگزاری كنسرت نیستم.

او می‌گوید: روی بنرهای برنامه نوشته بودند با حضور ارکستر. اما وقتی دلیل این موضوع را پرسیدند گفتند چون بیرجند به واژه كنسرت حساسیت دارد! بعد از لغو كنسرت مردم اعتراض كردند این کار دزدی است و باید برنامه کامل باید اجرا شود.

یکی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب در خراسان جنوبی به رویداد۲۴ اما روایتی دیگر دارد. او می‌گوید موسسه‌ای به نام هزاره سوم جشنی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) گرفته بود که قرار بود در حاشیه آن خواننده هم اجرا کند.

سیدعلی زمزم معاون هنری اداره کل ارشاد استان خراسان جنوبی می‌گوید: این برنامه کنسرت نبوده و فقط جشن بوده و طبق روال پیش رفته است و مجوز ما برای برنامه، مجوز جشن بوده است. ابراهیم‌زاده هم قرار بوده 6 تراک بخواند که خوانده شد.

او در پاسخ به اینکه پس چرا بنر برنامه کنسرت بوده و نکته دیگر چرا برای برگزاری جشن از مردم پول گرفته شده است، گفت: مجوز ما، مجوز جشن بوده است!

حاشیه‌های کنسرت فردوس!

هفته گذشته برگزاری کنسرت این خواننده در فردوس حواشی زیادی به وجود آورده بود. امام جمعه فردوس با اعتراض به این کنسرت گفته بود کنسرت نباید در مکان‌های مربوط به آموزش و پرورش برگزار شود و برنامه در محل سالن لاله‌های سرخ که متعلق به شهدای آموزش و پرورش است، برگزار شد. قیمت بلیط کنسرت، از 30 تا 90 هزار تومان بود که با این وجود، هیچ‌کدام از مستضعفان فردوس نتوانستند در آن شرکت کنند.

سایت خاورستان که از طرف اصولگریان تندرو مدیریت می‌شود درباره لغو کنسرت شب گذشته هشدار داده بود «بنابر اطلاعات دریافتی همین خواننده در همین ایام در یکی دیگر از شهرستان‌های استان اجرای برنامه دارد که به نظر می‌رسد با توجه به حواشی به وجود آمده در شهرستان فردوس و اعتراضات مردمی تدبیری جدی برای آن اندیشیده شود.»

این خبر ساعتی بعد از لغو کنسرت از خروجی این سایت حذف شد. این سایت بدون اشاره به مخالفت‌های هفته گذشته با برگزاری کنسرت نوشته است ضعف مدیران ارشاد شهرستان باعث لغو کنسرت شده است.

روایت سایت اصولگرا از لغو کنسرت

پایگاه خبری خاورستان که توسط نیروهای اصولگرای تندرو در بیرجند مدیریت می شود نیز گزارشی از لغو کنسرت در بیرجند منتشر کرده است: کسانی که بلیت در دست داشتند پشت درب مانده بودند. تعدادی جوان هم به امید تهیه بلیت در زمان اجرا آمده بودند. بلیت‌های اغلب 60 هزار تومانی در دست مردم بود و کسی جوابگوی این ناهماهنگی در اجرا و بی‌نظمی پیش آمده نبود .برخی از جوانان از دیوار پشتی بالا رفته و وارد سالن شدند و چون جایی برای نشستن نبود با برخی از مردم حاضر در سالن شروع به دعوا و جنجال کردند و مدیر اجرائی کنسرت هم با مردم درگیری فیزیکی پیدا کرد و مردم خواستار مداخله نیروی انتظامی و برقراری نظم یا گرفتن پول خود شدند اما این اعتراضات که به درون سالن کشیده شده بود باعث شد مجریان برگزاری کنسرت به این نتیجه برسند که برنامه زود تر از موعد تمام شود بنابراین نهایتا پس از یک ساعت از شروع کنسرت ساعت 10 و نیم شب با اعلام مجری سن ادامه برنامه لغو شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنسرت ابراهیم زاده بیرجند خراسان جنوبی لغو کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه

کامران مولایی خواننده موسیقی پاپ که طی هفته های گذشته خوانندگی موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «رستگاری» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی را به عهده داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حضورش در این سریال و فعالیت های پیش رو گفت: مشغول برنامه ریزی برای برگزاری مجموعه کنسرت هایی در تهران و شهرهای مختلف کشور هستم که به زودی جزییات آن منتشر می شود. این درحالی است که قبل از حضور در فرآیند برگزاری کنسرت ها، چند تک آهنگ که در حال و هوایی عاشقانه آماده شده در دسترس مخاطبان قرار می گیرد که به نوعی دربرگیرنده فصل تازه ای از برنامه های موسیقایی من خواهد بود.

وی درباره حضورش در مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی هم توضیح داد: حضور در موسیقی تیتراژ سریال «رستگاری» اولین تجربه خوانندگی موسیقی تیتراژ یک سریال تلویزیونی بود که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته باشد.

این خواننده در پایان عنوان کرد: تیتراژ این سریال با ترانه ای از مصطفی سامعی و تنظیم اشکان عزتی که دارای مضمون عاشقانه ای در وصف خدا بود در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش شد؛ البته در این سریال قطعاتی از آلبوم «اثر انگشت» به نام «هم قدم»، «یادم رفت»، «آدم دیوونه» در ژانر عاشقانه و قطعه جدید «یا رب» در ژانر مذهبی با همکاری ترانه سرایان امیر پیرنهان، فواد فرهنگ و تنظیم مهدی بابایی، باربد زارع و امید سلیمانی پخش شد که با استقبال بینندگان همراه بود.

کد خبر 6093763 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند