Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : اورژانس اجتماعی ظرفیتی مهم در راستای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و بحران های فردی و خانوادگی است.

وی گفت : شناسایی ، مطالعه و واکاوی آسیب‌ها و ناهنجاری های اجتماعی مخصوصا در سکونت گاههای غیر رسمی نقش مهمی در کنترل و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در این مناطق دارد که می بایست توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی بصورت ویژه و با جدیت پیگیری و تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه آبادی افزود : تخصصی بودن ، همگرایی ، هم افزایی و انجام کار تیمی مهمترین عامل پیشبرد فلسفه وجودی اورژانس اجتماعی است.

وی افزود : وجود امنیت شغلی ، محیط و فضای اداری و کاری ایده آل و متناسب با اهداف و وظائف سازمانی کارکنان اورژانس اجتماعی تاثیر مهمی در روحیه کاری آنان دارد.

امیر شاه آبادی همچنین از کارکنان اورژانس اجتماعی شهرستان هرسین خواست با توانمند سازی افراد آسیب داده و در معرض خطر نقش موثر خود را ایفا کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در هرسین

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!