Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:01:21 GMT

واردکنندگان 60 تن طلا محاکمه شوند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۷۶۳۴

نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: قوه قضاییه باید افرادی را که در زندگی مردم اخلال ایجاد و 60 تن طلای کشور را نابود کردند، محاکمه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی اظهار داشت: هرچند تغییر در تیم اقتصادی دولت دیر انجام شد اما انتظار می رود رئیس جمهور آن را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث واردات خودرو ضعیف کشی نشود، انتظار می رود قوه قضائیه با مسببان و سایر مسئولان برخورد کند؛ برخی از افراد برخی از کالاها را صادر می کنند اما از سویی کالا وارد می کنند و از ارز سوءاستفاده می کنند انتظار می رود جلوی این کار گرفته شود.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید افرادی را که در زندگی مردم اخلال ایجاد و 60 تن طلای کشور را نابود کردند، محاکمه کند اسامی بستگان برخی مسئولانی که 4 هزار و 200 تومان گرفته اند باید اعلام شود و مانند معوقات بانکی عمل نشود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون حقوق معلمان باید 20 درصد افزایش پیدا کند اما تنها 6 درصد افزایش یافته انتظار می رود به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، همه می‌دانند که ژاوی در چه شرایط دشواری بارسا را در نوامبر 2021 از رونالد کومان تحویل گرفت و در نهایت توانست تیم را به لیگ قهرمانان برساند. 

او در فصل 22-2021 دستش از جام کوتاه ماند ولی برای بارسا مهم کسب سهمیه بود. فصل گذشته ژاوی بارسا را قهرمان لیگ و نیز سوپرجام کرد تا صحبت از ظهور نسل قهرمان جدید شود ولی در فصل جاری خبری از قهرمانی نبود و ژاوی برای دومین فصل در سه فصل اخیر نتوانست بارسا را به جام برساند.

او که 27 ژانویه بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل خواهد رفت، پس از دو شکست متوالی از پی اس جی و رئال از جدایی منصرف شد و به این ترتیب تلاش مدیران باشگاه برای منصرف کردن او نتیجه داد.

ژاوی در اولین بازی بعد از قطعی شدن ماندنش، امشب بارسا را برابر والنسیا در مونتجوئیک هدایت کرد و بسیاری منتظر واکنش هواداران هستند. کسانی که در بیشتر مواقع حامی بزرگ اسطوره بوده‌اند ولی بعد از یک فصل بدون جام باید دید واکنش‌ها چگونه خواهد بود. ژاوی امشب حمایت قاطع ورزشگاه را دریافت می‌کند؟

دیگر خبرها

  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود