Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مدیر یکی از شرکت ها در لندن فاش کرد یکی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از یکی از شرکت های فعال در حوزه روابط عمومی خواسته است برای به راه انداختن تظاهراتی علیه امیر قطر در پایتخت انگلیس، چند صد نفر را برای یک ساعت اجاره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت اکسترا پی پل فاش کرد کشور مورد نظر با پرداخت پول به شرکت فعال در حوزه روابط عمومی، خواستار آن شد تا هم زمان با دیدار امیر قطر و نخست وزیر انگلیس در لندن، پانصد نفر برای برپایی تظاهراتی علیه قطر در برابر مقر برگزاری نشست گرد هم آیند.
خبرنگار الجزیره در گزارشی از لندن اعلام کرد داستان از آنجا شروع شد که فردی با دریافت پستی الکترونیکی از یکی از شرکت ها، برای مشارکت در کاری متفاوت دعوت شد. مکان این کار مقابل ساختمان نخست وزیری و دلیل دعوت، اعتراض به سیاست های قطر اعلام شد. در این دعوتنامه به این نکته اشاره شد که حتی می توانید در شعارهایی که در این تجمع سرداده می شود شرکت نکنید. این نامه الکترونیکی مدت زمان تجمع را یک ساعت و میزان دستمزد پرداختی را بیست پوند اعلام کرد.
افشای این نامه الکترونیکی موجب شد تا شرکت اکسترا پی پل با تهیه نامه ای ضمن عذرخواهی، ادعا کند شرکت نپتیون که از شرکت های فعال در حوزه روابط عمومی است چنین خواسته ای را با اکسترا پی پل در میان گذاشته است. شرکت اکسترا پی پل نیز در آغاز از اهداف سیاسی این کار آگاه نبود اما وقتی روزنامه های انگلیسی به این موضوع پرداختند این شرکت از این معامله کنار کشید.
الجزیره ادامه داد پس از انتشار این خبر خبرنگار ما به مقر شرکت مذکور مراجعه کرد اما تلاش او برای ورود به شرکت و گفتگو با مدیران آن بی نتیجه بود با این حال خبرنگار پس از مدتی موفق شد با تام والکر رئیس شرکت اکسترا پی پل به صورت تلفنی گفتگو کند و درباره مسائل پشت پرده این اتفاق بپرسد.

تام والکر در پاسخ گفت: «یکی از کارکنان شرکت ما تماسی را از شرکت نپتیون دریافت کرد، در این تماس به کارمند ما گفته شد نپتیون با یکی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج(فارس) همکاری دارد، این کشور از شرکت نپتیون خواسته است تا گروهی از مردم - حدود پانصد نفر - را در برابر دفتر نخست وزیری گردهم آورد و تجمعی را علیه قطر برگزار کند. ما وقتی به اهداف سیاسی این درخواست پی بردیم آن را نپذیرفتیم. البته این شرکت در آغاز کارمند ما را فریب داد و اظهار داشت نیازی به شعار دادن نیست بلکه هدف برگزاری تجمعی است که بتوان از آن فیلمی مستند گرفت، به همین دلیل کارمند ما فریب خورد اما در ادامه ما این درخواست را رد کردیم.»
در همین زمینه؛ روری دوناهی، روزنامه نگار انگلیسی، به الجزیره گفت اینکه کشورهایی به برخی از اتباع انگلیسی پول پرداخت کنند تا آنان علیه کشور دیگری تظاهرات کنند، یعنی همان کاری را بخواهند که عربستان و امارات علیه قطر انجام می دهند، اقدام عجیبی است.
وی تاکید کرد البته اینکه عربستان و امارات چنین کاری علیه قطر انجام دهند چندان جای شگفتی ندارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قطر امیر لندن انگلیس اجاره تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا