Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:47:44 GMT

اصفهان در عرصه ایمپلنت های دندانی حرف برای گفتن دارد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۸۱۹۴

اصفهان در عرصه ایمپلنت های دندانی حرف برای گفتن دارد

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی خادمی ظهر چهارشنبه در جمع دندانپزشکان سراسر کشور که در اصفهان گردهم آمدند، اظهار داشت: موضوع ایمپلنت در دانشکده دندانپزشکی اصفهان به گونه ای ترقی کرده است که اصفهان به عنوان یکی از قطب های مهم در بحث ایمپلنت محسوب می‌شود و کارهای پیشرفته ای در این خصوص انجام شده است.

وی بیان داشت: مرکز تحقیقات ایمپلنت دندان‌ پزشکی آغازگر دوره‌های علمی ایمپلنت دندانی در کل کشور بوده و دوره‌هایی که این مرکز برگزار کرده به لحاظ علمی و کیفی بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از برگزاری دوره ای کوتاه مدت برای دندانپزشکان از سوی مرکز ملی مهارت‌ها وزارت بهداشت خبر داد و افزود: دندانپزشکی از جمله رشته های پزشکی است که هر ساله ۶۰ درصد از کنکوری‌ها علاقمند به شرکت درحوزه دندانپزشکی و داروسازی هستند.

وی با بیان اینکه به ازای هر دو هزار و ۵۰۰ نفر یک دندانپزشک در کشور وجود دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه امروزه با شیوه بیماری های دهان و دندان مواجه ایم بنابراین نیاز به افزایش متخصصان این حوزه بسیار پر اهمیت است.

خادمی با بیان اینکه درمان ایمپلنت پرهزینه است اما اساسی است، اظهار کرد: در برخی موارد در درمان‌های دندانپزشکی هیچ راهی به جز ایمپلنت برای درمان وجود ندارد و به این دلیل است که هزینه ایمپلنت در مقایسه با دیگر درمان‌های دندانپزشکی، هزینه معقولی است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد مراجعه تعداد کمی از مردم به دندانپزشک ها هستیم زیرا که از یک سو با هزینه های گزاف در حوزه ترمیم و درمان دندانپزشکی مواجهیم و از سوی دیگر درمان های دندانپزشکی تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیست، اظهار داشت: تنها ۱۲ درصد هزینه‌های دندانپزشکی در بیمه‌های تکمیلی پرداخت می‌شود.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه در خصوص افزایش تعرفه‌های دندانپزشکی در سال جاری گفت: امسال تعرفه‌های دندانپزشکی ۲.۵ درصد افزایش داشته است و دندانپزشکان به دلیل وجود تورم و عدم دسترسی مردم به خدمات، خود علاقمند به افزایش تعرفه بیش از این نیستند.

کد خبر 4357021

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دندانپزشکی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد یاسوج شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی و محمد سعیدی، دوقلوی آواز ایران صبح پنجشنبه به مناسبت هفته اصفهان روی صحنه رفتند.

این برادر دوقلو ضمن اجرای قطعات موسیقی برای حاضران در سالن از اساتید خود در عرصه موسیقی تجلیل به عمل آوردند.

بر این اساس بخشی از این اجرا برای تجلیل از استاد فضل‌الله شاه زمانی و عباس جواری اختصاص یافتو

همچنین این خوانندگان بنام ایرانی قطعه «آدما» را به مرحوم مرتضی شفیعی بنیان گذار و رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان و مرحوم فرید زمانی از هنزمندان این عرصه تقدیم کردند.

کد خبر 6094980

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • حس خوب حمایت
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان