Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@17:43:42 GMT

تجهیز مراکز جهاد کشاورزی دهستان به خودروهای مناسب

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۸۲۱۹

به گزارش ایلنا، درجانی مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج اظهار داشت: با پیگیری‌های ستاد ملی پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی، به منظور تقویت ناوگان خودرویی و حمل و نقل  مراکز جهاد کشاورزی دهستان ، با هدف افزایش سطح کمی و کیفی مراکز ، جهت سرکشی مروجان مسئول پهنه به واحدهای تولیدی بهره‌برداران، در مرحله اول تعداد 132 خودرو صحرایی مناسب( وانت دوکابین) از محل اعتبارات ملی معاونت ترویج و آموزش سازمان  ، تهیه و در اختیار استان‌ها قرار گرفت تا برای تحویل ، در اختیار  مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها قرار  دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ این اقدام در اجرای دستورالعمل پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی دهستان(ابلاغیه شماره 33903/020 مورخ 94/11/11 مقام عالی وزارت) و در  راستای کمک برای دستیابی به  اهداف مورد نظر در طرح نظام نوین ترویج کشاورزی و همچنین  استانداردسازی مراکز  جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی حمل و نقل خودرو کشاورزی مراکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده +جدول

متقاضیان مالک خودروهای فرسوده در قالب طرح خودروهای فرسوده به صورت آنلاین از ۲۲ اردیبهشت ماه می توانند از طریق پورتال جامع ایرانی کار نسبت به ثبت نام اقدام کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیرو تبصره 5 قانون اصلاح ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در خصوص عرضه خودرو به دارندگان خودروهای فرسوده به اطلاع می‌رساند، امکان پیش ثبت نام یکدستگاه از محصول ریسپکت 2، برای متقاضیان مالک خودروهای فرسوده مفاد ماده 2 آیین نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو و مشمول و حائز شرایط مندرج در این آیین نامه، در قالب طرح خودروهای فرسوده به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1403/02/22 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1403/02/24 از طریق پورتال جماع ایرانی کار به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده و ظرفیت محدود فراهم گردیده است.

لذا متقاضیان و حائز شرایط آیین نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو، میتوانند در مهلت مقرر اعلام شده نسبت به ثبت تقاضای خود به همراه ثبت مشخصات خودرو فرسوده تحت تملک خود در سایت فروش این شرکت اقدام نمایند.

شرایط فروش:

 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۰۰ درصدی آسیب های اجتماعی با مناسب سازی زیرساخت ها | ۵۰ خودرو در خدمت گشت فوریت های اجتماعی
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده + جزئیات
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده +جدول
  • آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران