Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم که ما باید واردات انجام دهیم و برنامه داشته باشیم، متاسفانه پول‌ها گرفته شده و کالایی به کشور وارد نمی‌شود.امیر خجسته طی تذکری در صحن یادآور شد: تذکر من به رئیس‌جمهور و وزرای اقتصادی به خصوص وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به LCهایی که برای تخفیف ارز باز شده است، گفت: این LCها به ارزش ۴۴ میلیارد دلار برای واردات کالا باز شده و ثبت سفارش‌ها صورت گرفته اما کالایی وارد کشور نشده است یا درصد کمی وارد شده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم که ما باید واردات انجام دهیم و برنامه داشته باشیم، متاسفانه پول‌ها گرفته شده و کالایی به کشور وارد نمی‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ۶۰ میلیارد دلار کالا در گمرکات ما وجود دارد، تصریح کرد: این کالاها از گمرک ترخیص می‌شود و در انبارهایی در کشور احتکار می‌شود و کالایی به بازار نمی‌رود. با توجه به اینکه اقلام و اجناس را نمی‌فروشند اخطار می‌دهم که بحث کالا، اقلام و اجناس را پیگیری کنید.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 امیر خجسته اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا