Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@10:35:00 GMT

شهروندان از خودروهای مسافربر شخصی استفاده نکنند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۸۹۳۹

شهروندان از خودروهای مسافربر شخصی استفاده نکنند

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان روز چهارشنبه افزود: همزمان با برگزاری جلسه و هماهنگی های صورت گرفته با فرماندهی پلیس راهور، طرح ویژه ساماندهی و انضباط بخشی ایستگاه های تاکسی و جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی در ایستگاه های مهم و پر تردد قزوین به اجرا گذاشته شد.
این مسئول اضافه کرد: طرح یاد شده با هدف حفظ نظم در ایستگاه های مهم شهری، ارائه خدمات مناسب به مسافران و شهروندان و حمایت از رانندگان تاکسی به اجرا درآمده و پلیس راهور نیز در راستای اجرای آن با این سازمان همکاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرشیان با بیان اینکه مسافربرهای شخصی به عنوان شغل دوم خود اقدام به جا به جایی مسافران کرده و باعث کاهش درآمد تاکسیرانان می شوند، اظهار داشت: در همین راستا مقرر شد ابتدا برخی ایستگاه های مهم و پر تردد مانند چهارراه ولیعصر (عج)، بازار، 22 بهمن و میدان آزادی، تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه از این پس از فعالیت مسافربرهای شخصی در ایستگاه های پرتردد جلوگیری به عمل خواهد آمد، گفت: دریافت کرایه بیش از حد متعارف، بروز مشکلات و ناهنجاری های اخلاقی و نیز نامشخص بودن وضعیت اشیای به جا مانده در خودرو از جمله معضلات مسافربرهای شخصی بوده در حالی که به علت نظارت سازمان تاکسیرانی بر عملکرد تاکسیرانان، همواره شهروندان با خاطری آسوده در سفرهای درون شهری از تاکسی استفاده می کنند.
عرشیان در پایان افزود: با توجه به اینکه تاکسی ایمن ترین وسیله حمل و نقل و تاکسیران امین مردم است این سازمان به طور جدی بر عملکرد تاکسیرانان نظارت داشته و از شهروندان نیز می خواهد تا از خودروهای شخصی مسافربر استفاده نکنند.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ۲۲ بهمن حمل و نقل درآمد روابط عمومی شهرداری مسافران نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان