Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@04:48:51 GMT

بررسی مشکلات گازرسانی شهرستان شفت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۸۹۸۹

بررسی مشکلات گازرسانی شهرستان شفت

با حضور مدیرعامل شرکت گاز گیلان مشکلات گازرسانی شهرستان شفت بررسی شد.

به گزارش ایلنا از شفت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه شاخص گازرسانی در این شهرستان به 92 درصد می رسد افزود: شتاب در گازرسانی به روستاها یکی از خدمات ماندگار دولت و نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره اینکه بیش از 70 درصد مردم این شهرستان در روستاهای زندگی می کنند و برخی از این خانوارها به دلایل گوناگون از گازرسانی جا مانده اند تصریح کرد: امیدوارم شرکت گاز قبل از آغاز فصل سرما مشکل این مشترکان را رفع کند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به 9 روستای امامزاده ابراهیم ، امامزاده اسحاق ، بابارکاب ، درودخان ، سفید خانی ، سله مرز و بیجارگاه، طالقان، کیش خاله و گیشم یکی از مطالبات مردمی منطقه است، افزود: گسترش خدمات زیرساختی در مناطق زیارتی و گردشگری به بهبود شرایط زندگی و رونق اقتصادی شهرستان کمک شایانی می‌کند.

محسنی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عدم تعیین تکلیف نهایی سد لاسک مانع گازرسانی و ارایه خدمات عمرانی به مردم 13 روستا در شهرستان شفت شده است افزود : با توجه به آخرین جانمایی و تغییر جزییات  اجرایی این پروژه پیشنهاد می شود ، نقشه برداری و تهیه طرح گازرسانی برای آن دسته از روستاهایی که بخش کوچکی از آنها در محدوده سد لاسک است ، تهیه و تدوین گردد و این کار با تدبیر شرکت گاز ، آب منطقه ای و بنیاد مسکن گیلان و همکاری مسوولین شهرستانی شدنی است .

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گیلان سرما گاز گردشگری نظام اسلامی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳ هزار و ۹۴۸ عدد علمک گاز جدید در چهارمحال و بختیاری نصب شد که از این تعداد هزار و ۸۶۵ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۸۳ علمک در روستا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستا‌های برای اجرای شبکه گازرسانی و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب‌دار ادامه داد: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستا‌های این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی، تعداد علمک‌های نصب شده در سطح چهارمحال و بختیاری را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در سطح شهر‌ها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ مورد در سطح روستا‌ها نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری