Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی دیدارهای تیم فوتبال نفت در لیگ برتر کشور آماده است.

ناجی مظفری، مسئول ورزشگاه تختی آبادان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: عملیات احداث این ورزشگاه در سال ۱۳۳۰ آغاز و در سال ۱۳۳۵ به بهره‌برداری رسید. در تمامی این سال‌ها تلاش شده است که ورزشگاه به خوبی از دیدارهای تیم لیگ برتری میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سازمان لیگ و نماینده AFC نیز اخیرا بازدیدهایی از این ورزشگاه داشتند و رفع نواقصی از جمله مشکل جایگاه خبرنگاران را خواستار شدند که خدا را شکر این نواقص در حال برطرف شدن هستند. در هر صورت ما برای انجام دیدارهای نفت در لیگ هجدهم مشکلی نخواهیم داشت.

مسئول ورزشگاه تختی آبادان گفت: چمن ورزشگاه و جایگاه تماشاگران ورزشگاه نیز هیچ مشکلی ندارد، فقط ضلغ غربی ورزشگاه تعدادی صندلی کم دارد که تا آغاز لیگ برتر اضافه خواهد شد.

وی با بیان این که ظرفیت ورزشگاه ۸۹۵۰ نفر است، خاطر نشان کرد: نور ورزشگاه نیز هیچ مشکلی ندارد و مورد تایید AFC است. این ورزشگاه موفق به کسب درجه ملی شده است و ان‌شاءالله اگر تیم به باشگاه‌های آسیا صعود کند، برای کسب درجه آسیایی باید اقدامات دیگری نیز در ورزشگاه انجام شود.

مظفری عنوان کرد: این ورزشگاه همچنین دارای سه گیشه بلیت‌فروشی است و هواداران برای ورود و خروج و استفاده از آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی مشکلی ندارند. سنگین‌ترین بازی‌های ما میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس است که طی فصل‌های گذشته به خوبی برگزار شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ورزشگاه تختی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان اعلام کرد واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.

حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.

متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان