Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@16:44:06 GMT

پایان هفته و 2 سریال جدید رادیویی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۹۳۵۰

«چکامه» را بهرام اکبری نوشته و داستان دختری است که دانشجوی مهندسی است و خواستگاری از خانواده متمول دارد که تحصیلات ندارد و ...

در این نمایش رادیویی بهناز بستان دوست، ماندانا اصلانی، محمد رضاعلی و میرطاهر مظلومی به ایفای نقش می پردازند.

«چکامه» با گویندگی بهرام سروری نژاد پنجشنبه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایش رادیویی «کسب و کار من» در همین روز ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود که نویسندگی آن را یاسمن شکرگزار بر عهده دارد و داستان آن درباره دانشجوی پرتلاش شهرستانی است که ایده های نویی در سر دارد اما به شدت از لحاظ مالی در مضیقه است و ...

بهرام سروری نژاد، محمد رضاعلی، ماندانا اصلانی، عرفان ابراهیمی، امین بختیاری، سیما خوش چشم از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند و گویندگی آن را میرطاهر مظلومی بر عهده دارد.

این ۲ سریال رادیویی به کارگردانی: مهدی نمینی مقدم، صدابرداری: حیدر صفدری، تهیه کنندگی: شهناز دهکردی و افکتوری: نرگس موسی پور به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خانواده رادیو نمایش سریال رادیویی نمایش رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی

  میرباقری بیان کرد: احساس خودم این است که تقریبا سوءتفاهم‌هایی که ما در عرصه پلتفرم‌ها و VOD‌ها داشتیم به‌شدت در حال کاهش است. به‌خصوص حاکمیت متوجه این نکته شده که باید بسترها و زیست‌بوم‌هایی را فراهم کند تا بازیگران مختلف بتوانند مذاکراتی با هم داشته باشند و همین‌طور نسبت به رفتارها و قواعد و قوانین مطلع باشند و احیانا به سؤالات و ابهاماتی که برای‌شان به‌وجود می‌آید، پاسخ داده شود.
   
بهره بردن ساترا از تجربه رسانه ملی
رئیس کمیسیون اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه ازانتظارات این شورا درخصوص نظارت ساتراصحبت کردو گفت: نیاز فرهنگی مردم یک نیاز جدی است. در جمهوری اسلامی ایران یک انقلاب منحصربه‌فرد و بزرگ صورت گرفته است و ما مدعی فکر، فرهنگ و اندیشه هستیم. قطعا نیازهای فرهنگی و محتوایی مردم را به رسمیت می‌شناسیم اما نسبت به محتوا و فرهنگی که در جهان تبلیغ و ترویج می‌شود، نقدهای جدی داریم. این نقدهای جدی خودمان را باید از طریق بسترهای فرهنگی و هنری و رسانه‌ای هم بتوانیم ابراز کنیم و هم بتوانیم نیازهای واقعی مردم را پاسخ دهیم. رسانه‌ملی، ورزیدگی فوق‌ممتازی در این عرصه‌ها دارد و از یک آشنایی خوبی براساس نیازها، ذائقه‌ها و سلایق مردم برخوردار است. شاخص‌هایی که باید در برنامه‌ها و سریال‌ها وجود داشته باشد را می‌شناسد و این به ساترا کمک می‌کند تا به پشتوانه تجربه رسانه‌ملی نظارت بهتری بر شبکه نمایش خانگی داشته باشد.  
   
آرمان‌ها غیرقابل مذاکره است
میرباقری تاکید کرد: با ورود جدی‌تر محتواهای بیرون مرزوهمین‌طور فعالیت پلتفرم‌های مختلف فیلم و سریال در سطح جهان، علی‌القاعده باید استانداردهایی را در این زمینه داشته باشیم. این هم یک امر محرزی است، ولی دراینجا باید به این مسأله توجه کنیم که مبانی، اصول و آرمان‌های ما غیرقابل مذاکره است. یعنی یک اصول ثابت، فراگیر و دائمی است و قابل چانه‌زنی نیست؛ اما در رابطه با اقتضائات زمانه هم باید انعطاف‌هایی داشته باشیم که مجموعه‌های تنظیم‌گر چنین مسئولیت‌هایی را باید در این زمینه داشته باشند.  وی افزود: در دولت گذشته، اختلافاتی میان صداوسیما و وزارت ارشاد درخصوص تنظیم‌گری شبکه نمایش‌خانگی بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی مسأله راحل کرد.شورای عالی انقلاب فرهنگی تنظیم‌گری صداوسیما و ساترا را در حوزه‌های مشخصی ازجمله شبکه نمایش‌خانگی به رسمیت شناخت و روی آن صحه گذاشت. قانونیت آن را تحکیم کرد اما در ماده ششم آن مصوبه این نکته مطرح شد که باید در حوزه تنظیم‌گری اصول و سیاست‌های محتوایی محکمی داشته باشیم و کمیته‌ای برای تدوین سیاست‌ها و ضوابط محتوایی حاکم بر صوت‌وتصویر فراگیر وشبکه نمایش خانگی تعیین شد.عضو کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط محتوایی حاکم بر صوت‌وتصویر فراگیر و شبکه‌ نمایش‌خانگی درباره معرفی سریال‌های نمایش‌خانگی در بخش‌های خبری تلویزیون خاطرنشان کرد: این اتفاق خوبی است که شاهد هستیم تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به‌خوبی پیش می‌رود. یعنی درواقع باطل‌السحر همان غرض‌ورزی‌هایی است که می‌گفتند میان این دو رقابتی وجود دارد؛ اما این‌طور نبوده و نیست. صداوسیما آمده تا شبکه نمایش‌خانگی را درعرصه رسانه درست هدایت کند.امیدوارم به‌زودی کارهای مشترک میان نمایش‌خانگی و تلویزیون را ببینیم وهمچنین سریال‌هایی ازحوزه نمایش‌خانگی‌ازتلویزیون پخش شود.این اتفاق حتما باعث خواهدشد سریال‌ها درحوزه نمایش‌خانگی با یک ظرافت و دقت بیشتری به سمت خانواده‌محورشدن پیش‌برود وخانواده‌ها بتوانند به‌راحتی بیننده سریال‌های خانگی باشند.

دیگر خبرها

  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • «سنگ صبور»، از رادیو نمایش
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش/ رکوردشکنی بهرام افشاری
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت فرصت دارند