Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@10:58:11 GMT

تعداد رسمی مدیران بازنشسته دولتی ۱۱۰ نفر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۹۳۷۲

جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص میزان مدیران بازنشسته دولتی گفت: اینکه برخی اعلام کردند 1700 نفر مدیر بازنشسته داریم از اساس اشتباه است.

وی افزود: ما در کشور حدود 1000 نفر مقامات داریم. درباره بازنشسته‌های دولتی الان 15 استاندار و 14 معاون استاندار بازنشسته داریم که با این حساب در مجموع تعداد بازنشسته‌های دولتی 110 نفر هستند که حدود 12 درصد از میزان مقامات را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: تاکید رئیس‌جمهور این است که قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته‌ها  را فرصت برای دولت بدانیم‌ و در این راستا از نیروی جوان و همین‌طور ظرفیت زنان استفاده کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوشآمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی