Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ هزار نفر کارگر ساختمانی و فصلی در استان ثبت‌نام کرده‌اند و رصد می‌شوند. ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حفیظ‌الله فاضلی ظهر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: با وجود اینکه تقریبا 5 ماه از سال بخش مسکن در استان راکد و غیرفعال است 21 هزار نفر کارگر ساختمانی و فصلی در استان ثبت‌نام کرده‌اند و رصد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از اول فروردین‌ماه سال جاری تعداد 723 نفر در سامانه اداره کار ثبت نام کردند و 470 نفر فرصت شغلی از طریق دستگاه‌ها و بنگاه‌ها معرفی شدند.

فاضلی خاطرنشان کرد: 284 معرفی نامه برای افراد جویای کار صادر کردیم که از این تعداد 62 نفر مشغول کار شدند.

اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری در ادامه این جلسه با بیان اینکه اشتغال برای ما مهم است، گفت: داشتن آمار دقیق لازمه برنامه‌ریزی است و مهمتر از آن وجود امید و نشاط در جامعه است.

وی افزود: متاسفانه گاهی به‌گونه‌ای مقایسه می‌شود که گویا هیچ کاری در استان انجام نمی‌شود در صورتیکه در واقعیت اینگونه نیست. لازم است آمار برای مردم تشریح شود تا ناامیدی در جامعه پمپاژ نشود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تعریف شاغل و شغل در آمارگیری اشتغال اشاره و بیان کرد: آنجا که افق توسعه صنعت و کشاورزی است کودک 10 ساله نمی‌تواند شاغل شود ولی آنجا که افق توسعه خدمات است ممکن است برای این کودکان نیز کار باشد پیشنهاد می‌دهیم تجدید نظری در تعریف شغل، شاغل و سن انجام شود.

عباسی تصریح کرد: سستی در مدیران ما است که اقداماتشان را در زمینه ایجاد اشتغال منعکس نمی‌کنند.

انتهای پیام/ ز

R41350/P41362/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد

عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: مرحومه فاطمه عشقی زاده سامانی مادر شهید بهنام صحرانشین دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

وی افزود: شهید بهنام صحرا نشین دهم شهریور ۱۳۴۸ در شهر سامان متولد شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید در فرادنبه

وی دانش آموز سوم راهنمایی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در سی و یکم تیرماه ۱۳۶۵ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به گردن و کمر شهید شد.

مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
  • کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری ممنوع است
  • ممنوعیت کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش تگرگ در چهارمحال و بختیاری