Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@18:20:11 GMT

(تصاویر) نجات معجره‌آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۹۹۹۴

(تصاویر) نجات معجره‌آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع

زن سی و هشت ساله به علت نامعلومی از پنجره منزل خود در طبقه چهارم ساختمان مسکونی چهار طبقه‌ای به پایین افتاد؛ این زن با وجود سقوط ده متری از ارتفاع، به طرز معجزه‌آسایی از این اتفاق جان سالم به در برد و زنده ماند.  
به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی، ساعت ۱۳:۲۵ روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیرو‌های عملیات ایستگاه پنج و گروه امداد و نجات یک این سازمان را به محل حادثه واقع خیابان هلال‌احمر، کوچه قدمی رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا حسنی؛ رئیس ایستگاه پنج آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: خانم سی و هشت ساله به علت نامعلومی از پنجره منزل خود در طبقه چهارم ساختمان مسکونی چهار طبقه‌ای به پایین افتاد که میان راه بالای تابلوی تبلیغاتی مغازه طبقه همکف این ساختمان گیر کرد و در همان مکان ماند.

وی تصریح کرد: این زن با وجود سقوط ده متری از ارتفاع، به طرز معجزه‌آسایی از این اتفاق جان سالم به در برد و زنده ماند.

حسنی افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص از جمله سبد نجات، نردبان دستی و طناب این خانم آسیب‌دیده را با احتیاط از بالای تابلو تبلیغاتی مغازه به پایین منتقل کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به شکستگی و مصدومیت این خانم از ناحیه سر، دست و پا خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان وی را برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده و پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان به کار خود خاتمه دادند.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان منطقه پنج آتش‌نشانی و عوامل انتظامی منطقه در دست بررسی است.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع نجات از مرگ نجات معجزه اسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از غرق شدن مردی ۵۵ ساله در آب‌بندان روستای لاله‌زار شهرستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامعلی فخاری، صبح امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دو حادثه در روز گذشته اظهار کرد: حادثه غرق شدن فردی در آب‌بندان شهرستان سیمرغ در شب گذشته به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: بعد از اعزام تیم امدادی از شهرستان‌های سیمرغ و قائم‌شهر به محل مورد نظر با همکاری آتش‌نشانی، نیروی انتظامی پس از چهار ساعت جست‌وجو موفق به پیدا کردن جسد فرد شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی در ادامه با اشاره به نجات جان فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن بیان کرد: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد.

فخاری با بیان اینکه سرعت تیم عملیاتی پایگاه امدادونجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی به محل حادثه اعزام شدند، مطرح کرد: نجات‌گران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 748379

دیگر خبرها

  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر