Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:10:33 GMT

کشف ۷ قطعه شیء تاریخی سه هزاره در آمل

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۰۳۹۹

کشف ۷ قطعه شیء تاریخی سه هزاره در آمل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در خرید و فروش اشیاء عتیقه و تاریخی در  این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی‌های از منزل وی ۷ قطعه شیء تاریخی سفالی و مفرغی با قدمت سه هزار ساله و ۲ جلد کتاب چاپ سنگی با روکش چرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد،  افزود : اموال کشف شده به اداره میراث فرهنگی  این شهرستان تحویل شد و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام /ر

دستگیری متهمان اشیای عتیقه در آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین

سرگرد حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6080032

دیگر خبرها

  • برادر کشی در فارس
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین