Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزار شهدای مدافعان حرم استان کرمانشاه امروز میزبان خادمان و پرچم متبرک ثامن‌الحجج(ع) بود. ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم روز میلاد امام رضا(ع) و تجلیل از شهدای مدافع حرم با حضور خادمان آستان قدس رضوی و خانواده شهدای مدافع حرم، خانواده شهدای نصر7، اعضای کانون 313 یار موعود و جمعی از مسئولان در گلزار شهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین محتشمی در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا زمینه‌ساز حفظ ارزش های اسلامی هستند اظهار داشت: این شهدا محبان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) هستند و در زمان حیاتشان از بالاترین درجات معنوی برخوردار بودند و خداوند به اینها بالاترین پاداش؛؛ یعنى همان لباس زیبای شهادت و بالاترین سعادت را نصیب آنان کرد.

وی عنوان کرد: روح همه این عزیزان اکنون در کنار پرچم متبرک امام غریب الغربا(ع) حاضر است و همه اینان روزی خور خوان نعمت پروردگار هستند.

محتشمی افزود: اینک ما در کنار قبور مطهر شهدا و در کنار پرچم سبز سلطان طوس گرد هم آمدیم تا بتوانیم از نورانیت و معنویت والای این شهیدان بهره‌مند شویم.

وی گفت: شهدا با امام رضا(ع) عهد و پیمان بستند و ما هم اینک با شهدا عهد می‌بندیم و از اینان که شفیعان روز محشر هستند می‌خواهیم، ما را در راه پیروی از اهل بیت(ع) یاری کنند تا بتوانیم مطیع محض رهبر عظیم‌الشان انقلاب و رهرو راه شهدا باشم.

رضا فرخشاهی مدیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به بیان گزارشی از جشن‌های زیر سایه خورشید در استان پرداخت و گفت: در این استان وحدت هرچه بیشتر مردم شیعه و اهل تسنن(ع) در زیر پرچم سبز رضوی مشاهده می‌شد و این تنها با رشادت‌ها و جانبازی‌های فرزندان شما خانواده‌های شهدا میسر شده است.

وی به فرازی از سخنان امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: این مزار شهدا است که تا قیامت زیارتگاه عاشقان و شیفتگان باقی خواهد ماند.

گفتنی است در این مراسم با حضور خانواده های شهدا از  کیک مدافعان حرم رونمایی شد.

در این مراسم سیداکبر هاشمی از خادمان حرم رضوی و مداحی مداحان برجسته شهر در وصف غریب الغربا و شهادت مدافعان حرم درغربت همانند مولایشان امام هشتم دلهای بسیاری راهی امام رضا شد.

 پایان بخش این مراسم زیارت پرچم سبز گنبد الرضا(ع) و اهدای تبرکی به مهمانان شرکت‌کننده بود.

انتهای پیام / ع

R41380/P1494/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی