Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر در هر رشته‌ای برنامه داشته باشیم، می‌توانیم در آسیا حرف اول را بزنیم.

طرفداری- محمدرضا داورزنی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون و در جمع اعضای مجمع اظهار داشت:

اینکه می‌گوییم کشورهای شرق آسیا ظرفیت و امکانات‌شان در سطح جهان است و از ما جلوتر هستند را  قبول ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان عضوی از خانواده ورزش که کار کردم، این اعتقاد را دارم اگر در هر رشته ای برنامه داشته باشیم می توانیم در آسیا حرف اول را بزنیم و در میان 10 کشور برتر جهان باشیم.

وی ادامه داد:

البته کار ساده ای نیست اما اینکه تسلیم باشیم و بگوییم اینکه شرق آسیا از ما جلوتر است، این نظر را نمی پسندم چون در رشته های دیگر مانند ووشو تکواندو بچه‌های ما ثابت کردند می توان به آنها رسید و با برنامه کار کردند.
معاون وزیر ورزش عنوان کرد: در جلسات با دوستان هم گفتیم ما از بدمینتون انتظار داریم و آرمانی در ذهن مان است که به عنوان یک ایرانی فکر می‌کنم می شود به آن رسید و راهکارش این است که همه با هم کمک کنیم.
 

داورزنی عنوان کرد:

زحمات کشیده شده را نادیده نمی‌گیرم اما سقف پروازمان را بالاتر ببریم و به سمت قله‌های وسیع‌تر حرکت کنیم. باید براساس پروسه 8 ساله به سمتی حرکت کنیم که در زمره کشورهای برتر آسیا باشیم و این شدنی است. ظرفیت استعدادهای ما به گونه‌ای است که می‌توان به این سطح رسید. در رشته‌های مختلف ورزشکاران ثابت می‌کنند با وجود  تحریم‌ و محدودیت‌ها جزو برترین‌ها در جهان هستند. بپذیرید اگر برنامه و استراتژی برای حرکت به سمت قله افتخار در بدمینتون داشته باشیم، می توانیم به آن برسیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی گفت:

کار بدون چالش نمی‌شود و اگر همه چیز مهیا بود همه می توانستند به آن برسند. اینکه ما جزو 12 یا 16 کشور اول آسیا باشیم، خوب است اما باید هدفمان اول آسیا باشد. اگر به خودمان تلقین کنیم تا شرق آسیا است، هیچ وقت نمی‌توانیم بهترین تیم قاره باشیم. هر از چند گاهی یک ستاره ظهور می‌کند و بعد آن هم تمام می شود، چون استراتژی و برنامه ای نیست. باور دارم می توانیم موفق شویم البته سخت است و نیاز به برنامه دارد. نباید همه چیز را در خانه بدمینتون در خیابان حجاب دید بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها در سراسر ایران و از تجربیات کسانی که المپیک و جهان را تجربه کرده اند، استفاده کرد.

داورزنی در پایان تاکید کرد:

اینکه بگوییم جزو 12 یا 14 تیم اول آسیا هستیم خیلی شایسته ایران نیست. البته گلایه‌ای نداشته باشید ما منکر زحمات نمی‌شویم اما انتظار خودم را می گویم چون رشته‌های دیگر ثابت کردند که می‌توان به سطوح بالا آسیا و جهان رسید.

به گزارش فارس، محمدرضا پوریا در این مجمع برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون باقی ماند.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسسایر ورزش‌هابخش‌های دیگر طرفداریبرچسب‌ها: محمدرضا پویامحمدرضا داورزنی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر داورزنی: در هر رشته‌ای اگر برنامه داشته باشیم حرف اول را در آسیا می‌زنیمدانلود؛ تبریک تولد دنیله ده روسی توسط جان سینارسمی؛ نورالدین آمرابات، وینگر تیم ملی مراکش به النصر عربستان پیوستاسکولز: پوگبا برای تبدیل شدن به فوتبالیستی درجه یک باید بیشتر از مغزش استفاده کنداطلاعیه روابط عمومی سازمان لیگ: بهاروند هیچ اظهار نظری در مورد سید جلال حسینی نکرده استواتسکه: حاضرم برای بازگرداندن لواندوفسکی صد میلیون یورو بپردازم اما چنین انتقالی هرگز ممکن نیستخداداد عزيزی: سيستم كی روش بازی آزمون را خراب كرد؛ فوتبال ما دو مصیبت دارد: استوری و قلیان!دانلود؛ موقعیت های از دست رفته برتر دنیای فوتبال در سال 2018 (بخش 1)دانلود؛ واکنش های برتر باشگاه والنسیا در لالیگا در فصل 2017/18دی لورنتیس: آریاس به ناپولی می آید؛ به دنبال جذب اوچوا هستیمداریوش یزدی: شرایط یکسانی با ماشین سازی داریم؛ امیدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه به بازیکنان روحیه دهنددانلود؛ تیزر باشگاه پاری سن ژرمن برای تور سنگاپورناگلزمن: چیزی بزرگ‌تر از رئال مادرید نیست اما پیشنهادشان را به دلایل خانوادگی رد کردمدانلود؛ بازدید زلاتان ابراهیموویچ از تمرینات منچستریونایتد در آمریکاپرسپولیس برای جدال با پدیده، با ۴ غایب به مشهد سفر می‌کنددرخواست پدیده از فدراسیون فوتبال؛ پرداخت بدهی از محل درآمد حضور خانزاده در جام جهانی!گیشه مطبوعات خارجی؛ چهارشنبه، 25 جولای 2018طی مراسمی، امشب از لباس جدید تیم فوتبال پرسپولیس رونمایی می شودحضور امیری در باشگاه پرسپولیس و دیدار با گرشاسبی؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب!سعید آذری: در ماجرای تبریزی ۷۰۰ میلیون به استقلال تخفیف دادیم بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه رسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستفیفا نامزدهای عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 را معرفی کرد ادعای اسپورت ایتالیا: یوونتوس آماده معاوضه ماتیا کالدارا با لئوناردو بونوچی استیوونتوس به بازگشت بونوچی تمایل دارد، اما نه به قیمت معاوضه با کالدارا؛ موراتا گزینه جدید میلان به جای گونزالو هیگواینمورینیو: از وضعیت راضی نیستم؛ شرایط لیورپول و چلسی نسبت به ما بهتر استمالکوم در پیراهن بارسلونا (عکس)رم به دلیل شکست در انتقال مالکوم، در‌ صدد شکایت از بوردو استواکنش سید مهدی رحمتی به رای کمیته انضباطی: آقایانی که نتیجه بازی را ۳ بر ۰ اعلام کردید وجدان و خیالتان راحت شد؟توتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیادعای داغ رسانه های ایتالیایی: میلان برای جذب آنتونیو کونته وارد عمل شده است!مالکوم: از انتقال به بارسلونا بسیار خوشحالم؛ به بهترین باشگاه جهان آمده امفیفا نامزدهای عنوان بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2018 را معرفی کرد مورینیو: دوست دارم دو بازیکن دیگر به خدمت بگیریم؛ والنسیا دیگر جوان نیست و باید از او مراقبت کنیمزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کردزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کرد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد درباره برگزاری پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی گفت: در این آزمون ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم هستند که در ۲۵ رشته تخصصی رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون در نیمه دوم خرداد اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، تغییرات در برنامه دستیاری را موجب بهبود مشارکت خواند و تصریح کرد: امسال تغییراتی در برنامه دستیاری ایجاد کردیم تا موجب افزایش انگیزه در دستیاران شود که از مهمترین آن می‌توان به افزایش دستمزد دستیاران، کاهش شیفت های کاری اشاره کرد و اقدامات دیگری که در حال برنامه ریزی است.

باقری فرد افزود: امسال با مصوبه وزارت بهداشت، در بعضی از رشته های مورد نیاز کشور مانند جراحی قلب، جراحی قفسه صدری، جراحی کودکان افراد هم در مقطع تخصص و هم فوق تخصص می توانند وارد رشته شوند. سال گذشته تعداد زیادی از صندلی های خالی با همین شیوه تکمیل شد و امسال نیز این اقدام صورت خواهد گرفت.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران با بیش از ۱۲ هزار داوطلب برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود