Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:59:54 GMT

تحریم جهانی رژیم صهیونیستی در حال گسترش است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۰۸۲۸

تحریم جهانی رژیم صهیونیستی در حال گسترش است

رام الله-ایرنا- «نبیل دیاب» عضو ارشد جنبش «ابتکار ملی فلسطین» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی را در حال گسترش خواند و تاکید کرد که این مساله تاثیر بسزایی در حمایت از ملت فلسطین خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، وی بر ضرورت تحرک بیشتر جهت تحت پیگرد قراردادن جنایتکاران جنگی اسرائیلی در دادگاه های بین المللی تاکید کرد و گفت: آنها باید به خاطر نقض آشکار حقوق غیرنظامیان و مردم عادی مجازات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچین خواستار تلاش و استفاده از همه امکانات برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی شد.
این فعال فلسطینی گفت: در برابر اشغالگری و استمرار در جنایت ها و کشتار فرزندان ملت ما، به خصوص کودکان مان که «ارکان مزهر» یکی از آنها بود، ما باید دایره تحریم اسرائیل و نهادها و موسسات و کالاهای آن را توسعه دهیم که این مساله با همکاری آزادگان جهان امکان پذیر است که همواره در کنار ما و مبارزات مشروع مان در مقابل رژیم نژادپرست اسرائیل ایستاده اند.
اشاره نبیل دیاب به کشتار فرزندان فلسطینی به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی است که بامداد دوشنبه با یورش به اردوگاهی در بیت لحم، سینه پسری سیزده چهارده ساله به نام ارکان مزهر را با گلوله خود شکافتند و او را به شهادت رساندند.
در همین حال برخی از فلسطینیان با انتقاد از حضور نمایندگانی از وزارت کار تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانسی در تل آویو نسبت به هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار دارند.
اتحادیه کارگران فلسطینی در بیانیه ای از مشارکت «شاهر سعد» رئیس این اتحادیه و «سامر سلامه» نماینده وزارت کار فلسطین در کنفرانس «تل آویو» تبری جست. کنفرانسی که اتحادیه انجمن های کارگری صهیونیستی موسوم به «هستدروت» آن را برای عادی سازی هرچه بیشتر رابطه با این رژیم برگزار کرد.
هستدروت در طول دهه های گذشته نقش اساسی را در ادامه اشغالگری و شهرک سازی ها داشته است و این امر با تایید علنی نقض آشکار حقوق فلسطینیان توسط صهیونیست ها و دفاع از منافع تجاری فعالان اقتصادی داخل شهرک های صهیونیستی رخ داده است.
اتحادیه کارگران فلسطینی یکی از موسسات اصلی مردمی سازمان آزادیبخش فلسطین است در بیانیه خود آورده است: ما قطعا دیدارها و روابط عادی میان هر یک از طرف های اتحادیه های داخل فلسطین و حتی عربی را با اشغالگران و نهادهای آنها محکوم و مردود می دانیم.
این نهاد فلسطینی اضافه کرد: دیدار اخیر خطرناک و بسیار زشت بود و با هیچ کدام از موازین واقعی ملی ما تناسب ندارد.
اما «کمیته ملی تحریم اسرائیل» نیز در بیانیه ای تاکید کرد: ما نیاز داریم تا سطح چالش مردم را با صهیونیست ها بالاببریم تا هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با آنها ناکام بماند؛ صهیونیست هایی که به روی مبارزه مشروع ما سلاح می کشند.
این کمیته خواهان ادامه تحریم رژیم صهیونیستی شد و اعلام کرد: با تلاش های جنبش جهانی تحریم اسرائیل«B.D.S» بیشترین آسیب ها به این رژیم و حامیانش می رسد، به خصوص در سایه موفقیت های بی سابقه ای که در پی تحریم جهانی هستدروت به دست آمد.
کمیته فلسطینی تحریم اسرائیل در سال 2011 با اجماع ملی تشکیل شد و طیف های مختلفی از فلسطینی ها به آن پیوستند.
خاورم**388**2054*1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي تحريم جهاني رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح

آفتاب‌‌نیوز :

 شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک منبع آگاه در دربار پادشاهی عربستان سعودی به این شبکه اعلام کرده ریاض نسبت به انجام هرگونه عملیات نظامی رژیم اشغالگر در رفح به تل‌آویو هشدار داده است.

این منبع آگاه همچنین مدعی شد که ریاض به تل‌آویو اعلام کرده که هرگونه حمله نظامی به رفح، باعث دور شدن عادی‌سازی روابط با عربستان می‌شود.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد ریاض از طریق آمریکایی‌ها پیامی به تل‌آویو ارسال و تاکید کرده است که هرگونه عملیات نظامی در رفح «اشتباه بزرگی» تلقی شده و قرارداد عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو را دور می‌کند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از این منبع سعودی که نخواست نامش فاش شود، گزارش داد در صورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح که ریاض را از توافق دور می‌کند، «عربستان به چشم کشور خائن دیده خواهد شد.»

این منبع تاکید کرد که در صورت عدم تشکیل کشور فلسطین، عربستان نمی‌تواند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کند و ریاض نمی‌خواهد جایگاهی را که نزد کشور‌های اسلامی دارد، از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین