Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی ایلام با بیان اینکه طرح ولایت استان ایلام با حضور دانشجویان بسیجی در مشهد آغاز به کار خواهد کرد، گفت: تربیت دانشجویان بصیر و دغدغه‌مند و نیروهای انقلابی از اهداف این طرح است.

محمود علیپور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: دوره خط امام (ره) استانی آموزش مبانی اندیشه اسلامی ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام با حضور ۱۱۰ دانشجوی بسیجی خواهر و برادر دانشگاه‌های استان روز جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه در حرم مطهر رضوی آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دانشجویان که متشکل از ۷۵ خواهر و ۳۵ برادر در قالب سه اتوبوس یک اتوبوس برادر و دو اتوبوس خواهر صبح پنجشنیه ۴ مرداد به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

علیپور طرح ولایت را بستر مناسبی برای پرورش نیرو‌های متعهد و انقلابیِ پای کار نظام دانست و گفت: دانشجویان در این دوره‌های آموزشی با مبانی ناب اندیشه اسلامی آشنا می‌شوند تا بتوانند علاوه بر خودسازی در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

وی اهداف طرح ولایت را تربیت نیرو‌های انقلابی دانست و گفت: دانشجویان متعهد بصیر و دغدغه‌مند باید در جامعه اسلامی تربیت شوند تا بتوانند سد محکمی در برابر توطئه دشمنان داخلی و خارجی نظام بسازند و برای رفع مشکلات جامعه اسلامی پیشقدم باشند. امام خمینی (ره)، فتح الفتوح انقلاب اسلامی را تربیت جوان مومن انقلابی و متعهد به انقلاب بیان فرمودند که این مهم در دوره‌های آموزشی خط امام (ره) و طرح ولایت میسر می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: دوره خط امام (ره) استانی از ۴ تا ۱۳ مردادماه به مدت یک هفته در شهر مقدس مشهد برگزار می‌گردد و دانش آموختگان در طول این مدت از اساتید مجرب و متخصص حوزه‌های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی بهرمند می‌شوند و در طول سال نیز دوره‌های تداوم یک روزه برای دانش آموختگان طرح برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه تبلیغاتی دشمن در فضا‌های مجازی قطعا تربیت نیرو‌های انقلابی باید در راس ماموریت‌های بسیج دانشجویی قرار گیرد. در همین خصوص دانش آموختگان بصیر و علاقه‌مند پس از پایان دوره و آموزش مبانی اندیشه اسلامی به عنوان سرگروه حلقات صالحین و شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان ایلام طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه