Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:19:14 GMT

نادر فلاح و الهام کردا راهی ایتالیا شدند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۱۰۷۳

نادر فلاح و الهام کردا راهی ایتالیا شدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «همچنان که می مردم» محصول موسسه فرهنگ فیلم تهران، اولین فیلم مصطفی سیاری به تهیه کنندگی عباس عموری بر اساس برداشت آزادی از داستانی به همین نام اثر ویلیام فاکنر است که امسال به عنوان نماینده ایران در جشنواره ونیز با فیلم هایی از کشورهای دیگر رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر فلاح، الهام کردا، مجید آقاکریمی، وحید راد و محمد ربانی، علی مولایی و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

جشنواره بین المللی فیلم ونیز قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی دنیا است و در کنار جشنواره‌هایی چون «کن» و «برلین» از مهم ترین رخدادهای سینمایی اروپا و جهان است.

هفتاد و پنجمین دوره این جشنواره از 29 آگوست تا 8 سپتامبر2018 (7 تا 17 شهریور) در جزیره لیدو ونیز برگزار خواهد شد و فیلم «همچنان که می مردم» به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی افق های نو (Orizzonti) این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

در بخش افق های نو، که توجه ویژه به فیلم های اول و استعدادهای جوان دارد، 19 فیلم به رقابت خواهند پرداخت. علاوه بر فیلم «همچنان که می مردم» از ایران، فیلم هایی از کشورهای ایتالیا، آمریکا، تایلند، هند، قزاقستان، اروگوئه، برزیل، ترکیه، آمریکا، فرانسه، روسیه، اندونزی و... نیز در این بخش حضور دارند.

فیلم «همچنان که می مردم» داستان پدر بیماری است که سال های آخر عمر را با یکی از پسرانش به سر برده است. با فوت او، پسر همراه دو برادر و خواهر ناتنی اش برای انجام وصیت پدر راهی جنوب کشور می شوند. راه طولانی، بستر بازگویی اتفاقاتی است که سال ها پیش منجر به گسست خانواده شده است و حال برملا می شود.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: مصطفی سیاری، بهنام عابدی و حامد حسینی سنگری، مجری طرح و مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی سنگری، تدوین: هایده صفی یاری، موسیقی: بامداد افشار، صدابردار: محمد کیان ارثی، صداگذار: انسیه شاه حسینی، مدیر برنامه ریزی: رضا بختیاری، برنامه ریز: مهران شهرآشوب، منشی صحنه: شهره فهیمی، عکاس: حبیب مجیدی، طراحان صحنه و لباس: علی قدیریان و البرز ملک پور، طراح گریم: محمود دهقانی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، دستیار اول فیلمبردار: مجید نعیمی، دستیاران تدوین: رضا کردبچه، هانیه جلو خانی، گروه صحنه و لباس و دکور: مجتبی خدا بخشی، مهدی عظیمی، محمد حسین دوستی و سمیرا صفاری.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم اولی جشنواره ونیز الهام کردا نادر فلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی

حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی درخصوص اجرای آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر ارتش، اجرای عمومی آثار تولیدی، تولید آثار هنری مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده گفت‌وگو و تفاهم کردند.

به گزارش ایسنا در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی و سیامک موحدی؛ مدیر امور هنری سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش و شهرام نوشیر؛ مدیر کانون تئاتر دینی برگزار شد، مقرر شد آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش، که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره تئاتر مقاومت اجرا داشته باشند. همچنین در این جلسه قرار شد فرصتی فراهم شود تا نمایش‌های خیابانی با موضوع شهدا و مضامین مرتبط، بتوانند در پادگان‌ها و فضاهای سازمانی ارتش، روی صحنه بروند.
در سومین مورد از این تفاهم، قرار شد گروه‌های اجرای تعزیه ارتش در فضاهای نمایشی و میادین و فضاهای روباز مختص این نوع نمایش، در ایام سوگواری اجرا داشته باشند.
همکاری دو طرف برای تولید یک اثر فاخر مشترک، نیز جزو مواردی بود که در این جلسه درباره آن گفت‌وگو شد و توافقاتی نیز به عمل آمد که به زودی نام نمایش و سالن اجرای آن اعلام خواهدشد.
همچنین در این جلسه درباره حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده جشنواره «نسیم رحمت» با موضوع و نگاه مورد توافق دو طرف، گفت‌وگو شد. جشنواره «نسیم رحمت» از جمله جشنواره‌های برگزارشده توسط ارتش است که امسال هنرمندان شاخص در عرصه نمایشنامه‌نویسی در آن شرکت خواهند کرد.
 همچنین سال جاری، برای تقویت متون نمایشی و جشنواره تئاتر میثاق ۱۴، به نمایشنامه‌نویسان جوان و مطرح کشور نگارش ۲۸ نمایشنامه سفارش داده شده است.
درپایان این جلسه، گفت‌وگوهای اولیه درخصوص احیای سالن‌های ارتش برای اجرای تئاتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک نیز صورت گرفت و ادامه آن برای بررسی سیستم، مشکلات و تحلیل بیشتر موضوع به جلسات آتی موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی