Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله شیرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم ‌کردن زمینه‌های‌ گسترش و ارتقا روحیه تعاون و همکاری‌ در گرایش های مختلف برگزار می‌شود.
وی با بیان این که ثبت نام در جشنواره از 24 خرداد آغاز و تا 20 تیرماه ادامه داشت، افزود: بیشترین تعداد ثبت نام ها درگرایش های کشاورزی بوده که انتخاب تعاونی های برتر در گرایش های مختلف با حساسیت خاص دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیرخانی ‌معرفی تعاونی های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.
وی ادامه داد: تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون در گرایش‌هایی با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، دانش بنیان، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون و روستایی در این جشنواره شرکت کردند.
شیرخانی افزود: سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام یافته و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق برگزار می گردد.
به گفته وی به منظور داوری تعاونی های ثبت نامی، کارگروه علمی و هیات داوری جشنواره استانی نیز به ریاست مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده و هماهنگی های مقدماتی برای چگونگی ارزیابی پرونده ها و نحوه داوری آنها بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی این جشنواره صورت پذیرفته است.
استان ایلام دارای سه هزار و 285 تعاونی است که از این میزان یک هزار و 905 تعاونی فعال است.
7180/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ترویج فرهنگ حمل و نقل شاخص کار و رفاه اجتماعی کشاورزی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سلمان ستاری، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال رسیدگی به وضعیت کارگران در حوزه مختلف اشتغال، حقوقی و مطالبات است، افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حوادث ناشی از بخش ساختمان افزایش یافته و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با کارگران، بر لزوم اهمیت ایمنی و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند.
ستاری با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این امر، واحد به کارگیرنده مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه می‌شود.
وی گفت: ۴۵ واحد کارگری بزرگ و کوچک در شهرستان خلخال وجود دارد که بزرگترین آن واحد نئوپان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال، تعهد اشتغال شهرستان خلخال در سال ۱۴۰۲ را یک ۱۱۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: اولویت با فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.ستاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبار کل شهرستان با ۱۱ دستگاه حمایتی و ۴ دستگاه اجرایی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!