Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:03:06 GMT

مدل بلوز مجلسی جدید و شیک زنانه و دخترانه کره ای

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۱۵۱۱

مدل بلوز مجلسی جدید و شیک زنانه و دخترانه کره ای

بلوز مجلسی کره‌ای که با طراحی دوخت فانتزی و مجلسی مورد توجه بسیاری از خانم هاست. مدل‌هایی که با پارچه‌ی حریر و دانتل تکمیل شده اند.                       منبع: نمناک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش

این عکس‌ها را می‌توان بار‌ها و بار‌ها تماشا کرد و هر بار چیز‌های تازه‌ای در آن‌ها دید؛ از جزییات لباس‌ها و چهره‌ها گرفته تا شکل و شمایل خانه‌ها و خیابان‌ها و هر چیز دیگری که با گذشت بیش از یک قرن دچار تغییرات فراوان شده است.

به گزارش فرادید؛ عکس نخست امروز را آنتوان سوروگین، عکاس معروف دوران قاجار، از یک جوان پنبه‌زن یا حلاج در حین انجام کارش گرفته است. سوروگین عکس‌های متعددی دارد که مشاغل و تیپ‌های اجتماعی مختلف در جامعۀ ایران عهد قاجار را به تصویر کشیده‌اند.

عکس دوم گروهی از پنبه‌زن‌های اهل ساوجبلاغ را به تصویر کشیده است. این عکس را علی خان والی از رجال سیاسی دوران ناصرالدین شاه گرفته است.

عکس آخر آنطور که در آرشیو مربوطه ذکر شده، مربوط به یک جشن عروسی در شهر ارومیه است که در آن سه پسر با لباس دخترانه مشغول اجرای رقص هستند. رقص پسران با لباس دخترانه امری نسبتا معمول در دوران قاجار بود که عکس‌های متعددی از آن در آرشیو‌های مختلف وجود دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگون شدن پژو در محور بروجن- مجلسی
  • پرداختن به حواشی نباید جای طرح‌های گره‌گشا را بگیرد/ نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل کنند