Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین یادواره شهدای محله بهاران همزمان با تشییع شهید گمنامی از دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، چهارمین یادواره شهدای مسجد جامع الزهرا (ع) و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم همزمان با سالروز عملیات مرصاد برگزار می‌شود.

 

این مراسم که با تشییع یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همراه است، ششم مردادماه با سخنرانی سردار صالح سوهانی؛ از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نوحه‌خوانی محمد حیدری برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادآور می‌شود؛ مسجد جامع الزهرا (ع) در شهران، بلوار کوهسار، محله بهاران واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع ایران مراسم اختتامیه دولت ترامپ حسن روحانی روزنامه های ورزشی شهدای دفاع مقدس مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079890 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند