Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان از کشف 15 هزار کیلو برنج خارجی فاقد مدارک گمرکی معتبر در محمدشهر کرج و دستگیری راننده کامیون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار "عباسعلی محمدیان" روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی " ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و کنترل محموله های جاده ای، به یک دستگاه کامیون عبوری، حامل بار برنج در محدوده "محمد شهر" کرج مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده انتظامی البرز افزود: بلافاصله دستور توقف خودرو صادر و در بازرسی از آن 15 هزار کیلو برنج خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی معتبر کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.   سردار محمدیان با بیان این که قیمت کالای مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پرونده به همراه مالک کالا برای تصمیم گیری نهایی به اداره تعزیزات حکومتی استان البرز منتقل شد.   فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین