Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@08:18:08 GMT

دستکیری عامل تیراندازی"باغ پرندگان"

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۱۸۵۶

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اقتدار و گستره اطلاعاتی پلیس، عامل تیراندازی باغ پرندگان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد. ناطقان: سردار منوچهر امان اللهی اظهار  کرد: چند وقت پیش فردی با تیرانداز در باغ پرندگان و پخش فیلم آن در فضای مجازی باعث ناامنی شده بود.

وی افزود: به دنبال این واقعه، گروهی از ماموران پلیس امنیت عمومی با بررسی سرنخ‌های باقی مانده در صحنه جرم، پوشش اطلاعاتی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امان اللهی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی پلیس بالاخره فرد تیرانداز شناسایی و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاهش در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با هماهنگی مقام قضائی و طی یک عملیات هماهنگ و ضربتی این فرد شرور دستگیر و به یکی از پایگاه‌های پلیس منتقل شد، متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود علت تیراندازی را اختلافات مالی عنوان کرد.

امان اللهی با اشاره به سابقه‌دار بودن متهم در شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان گفت: پس از تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس با اقتدار و صلابت ضمن کنترل و تحت نظر قرار دادن افراد شرور با مخلان نظم و امنیت جامعه و هر گونه ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: عامل تیراندازی ، باغ پرندگان ، کرمانشاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عامل تیراندازی باغ پرندگان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور