Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@23:37:22 GMT

مارک والبرگ برای محصل‌ها سخنرانی کرد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۲۰۹۸

مارک والبرگ برای محصل‌ها سخنرانی کرد

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
مارک والبرگ در سخنرانی در مراسم سالانه بنیاد LEAP در یو سی‌ ال‌ ای از تجربیات خودش در زندگی برای دانش‌آموزان حرف زد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مارک والبرگ که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه‌کننده و یک فعال موفق اقتصادی هم شناخته می‌شود در سخنرانی خود در مراسم سالانه بنیاد LEAP گفت همه اینها بدون مبارزه به دست نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والبرگ در خاطراتش به سابقه همکاری با لئوناردو دی کاپریو هم اشاره کرد. این ۲ با هم در فیلم «خاطرات بسکتبال» در سال ۱۹۹۵ همبازی بودند.

والبرگ درباره این فیلم که شرح حال پنج بچه تا دوران جوانی‌شان است که از خلاف‌های کوچک، کارشان را شروع می‌کنند و بعد با مسایل مختلف روبرو می‌شوند، گفت: دی کاپریو مرا برای آن فیلم نمی‌خواست، من هم فکر نمی‌کردم او انتخاب درستی برای آن فیلم باشد.

این بازیگر که در برابر گروهی ۵۰۰ نفره از دانش‌آموزان دبیرستان و کالج صحبت می‌کرد، افزود: اما هر دوی ما باید یاد می‌گرفتیم که به هم احترام بگذاریم و این را یاد هم گرفتیم.

در این مراسم که یازدهمین مراسم سالانه لیپ بود، والبرگ بیان کرد که او و دی کاپریو در طول فیلمبرداری ان فیلم به یک پیوند رسیدند.

وی گفت: موضوع این حکایت، احترام و کسب راهی برای رسیدن به سطح بالای موفقیت است و این کلیدی است که بنیاد هم روی آن تمرکز کرده است.

بازیگر فیلم «کسب و کار ایتالیایی» از تجربه خودش و دستگیر شدنش در ۱۶ سالگی حرف زد که برایش به منزله یک بیدارباش بوده است.

وی گفت: آزادی را دوست دارم.

این بازیگر ۴۷ ساله از تلاش ۲۲ ساله‌اش در این مسیر حرف زد و گفت هرگز اشتیاق و گرسنگی‌اش را از دست نداد و این برایش ماراتونی بوده که در طول مسیر به یک نگرش روحی رسیده است.

در مقام یک سخنران او برای دانش آموزان از برنامه روزانه‌اش حرف زد و این که هر روز صبح ساعت ۳:۳۰ صبح از خواب بیدار می شود و کارش را با دعا شروع می‌کند و پس از آن به تمرین ورزشی می‌پردازد و بعد به کار روزانه‌اش مشغول می شود.

والبرگ بیان کرد که ورزش بخش مهمی از زندگی‌اش را تشکیل می‌دهد و برای مثال در پنج روز گذشته همه کارش انجام ورزش در سطوح مختلف بوده است.

وی از این تجربه هم حرف زد که وقتی برای اولین بار دستش شکست و او نمی‌توانست برنامه‌های روزانه‌اش را انجام دهد خیلی افسرده شده بود و این اولین بار بود که این حس را تجربه می‌کرد.

این نامزد اسکار  برای مسیری که در زندگی‌اش طی کرد و بیرون آمدن از دل شهر بوستون و رسیدن به هالیوود با هدف موفق شدن به این کنفرانس دعوت شد. وی به جز فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و مالک رستوران‌های «والبرگرز» همراه برادرهایش است. 

آنتونی هاپکنیز و پائولا عبدل خواننده نیز قرار است در طول هفته در این کنفرانس سخنرانی کنند.

والبرگ به زودی با یک فیلم تریلر - اکشن به نام «مایل ۲۲» دیده می شود که از ۱۷ آگوست راهی سینماها می‌شود.

در همین زمینه: کشف فرمول فتح گیشه | کدام فیلم‌ها در اکران و فصل جوایز موفق‌ترند رابرت دنیرو به دنیای جوکرها رفت | حضور کنار خواکین فینیکس بروس لی | دوباره‌سازی اژدها وارد می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از هیل، دانشجویان معترضی که در همراهی با موج حمایت از فلسطین، در دانشگاه ایالت ورمونت تحصن کرده‌اند، در مجاب کردن این مرکز آموزش عالی به پذیرفتن خواسته‌هایشان به یک پیروزی بزرگ دست یافتند؛ چراکه ریاست این دانشگاه با لغو سخنرانی «لیندا توماس- گرینفیلد» سفیر آمریکا در سازمان ملل در جشن فارغ‌‎التحصیلی دانشجویان موافقت کرده است.

این یکی از خواسته‌‎های اصلی دانشجویان دانشگاه ورمونت به دلیل نقش گرینفیلد در وتوی مکرر قطعنامه‌های سازمان ملل با موضوع آتش‌بس در غزه بوده است.

«سورش گاریملا» رئیس دانشگاه ورمونت، در پیامی با اشاره به ادامه اعتراضات در این دانشگاه اعلام کرد: «با کمال تأسف می‌گویم که سخنران برنامه ریزی شده خانم سفیر لیندا توماس-گرینفیلد، در دانشگاه لغو شده است.»

همزمان، دانشجویان معترض در واکنش به لغو سخنرانی سفیر آمریکا، از این رویداد استقبال کردند و توماس-گرینفیلد را جنایتکار جنگی خواندند.

به گزارش آنا، اعتراضات در آمریکا طیف گسترده‌ای از دانشجویان و اساتید طرف‌دار فلسطین را که عمدتاً در حوزه‌های مرتبط با ادیان یهودی و مسلمان پژوهش می‌کنند، با خود همراه کرده است. گروه‌هایی که این اعتراضات را سازماندهی می‌کنند شامل «دانشجویان برای عدالت در فلسطین» و «صدای یهودیان برای صلح» هستند. 

خواسته‌های خاص معترضان تا حدودی از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است. محور اصلی خواسته‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌هایی که اعتراضات در آن آغاز شده، آتش‌بس دائمی در غزه، پایان‌دادن به کمک‌های نظامی ایالات متحده به اسرائیل و قطع همکاری دانشگاه‌ها با شرکت‌های مرتبط با سازندگان اسلحه است که از جنگ سود می‌برند.

در برخی دانشگاه‌های آمریکا نیز، خواسته‌های صنفی در میانه اعتراضات گزارش شده است.

بر همین اساس، تقاضای اصلی این است که دانشگاه‌ها از خدمات مالی شرکت‌های مرتبط با اسرائیل یا شرکت‌هایی که از جنگ با حماس سود می‌ببرند، صرف‌نظر کنند. اما رؤسای دانشگاه‌ها تا حد زیادی از پذیرش این تقاضا‌ها خودداری کردند حال آنکه برخی کارشناسان معتقدند دانشگاه‌ها احتمالاً سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در شرکت‌های اسلحه‌سازی ندارند. اما در برخی دانشگاه‌ها، خواسته‌های دانشجویان، قطع همکاری‌های پژوهشی با صنایع دفاعی آمریکا و اسرائیل را نیز شامل می‌شود.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید