Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@02:26:57 GMT

دستگیری مامور قلابی موسسه خیریه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۲۴۳۲

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا، با اعلام خبر دستگیری یک جاعل عنوان در محدوده غرب تهران، گفت: این متهم با جعل عنوان مامور قلابی موسسه خیریه، سعی در خالی کردن صندوق‌های این موسسه بود که با هوشیاری شهروندان و تلاش پلیس دستگیر شد. ناطقان: سرهنگ عظیم شبی پور گفت: ظهر روز گذشته یکی از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت که فردی مشکوک ضمن پرسه در خیابان سازمان آب، اقدام به خالی کردن صندوق‌های موسسه خیریه ماحک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران به محل اعزام و در بررسی و تحقیقات انجام شده این فرد را در حال خالی کردن یک صندوق موسسه مذکور مشاهده کردند و برای روشن شدن موضوع به سمت وی رفتند.

این فرد به محض دیدن ماموران سعی کرد بدون جلب توجه از محل دور شود که با سرعت عمل پلیس متوقف و زمانی که در پاسخ به سوالات پلیس به ضد و نقیض گویی پرداخت، ماموران وی را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و سرقت از صندوق‌های این موسسه اعتراف و در بازرسی از وسایل وی یک عدد کارت شناسایی جعل این موسسه، یک کیف دستی و ۲۸۵ هزار تومان وجه نقد که از صندوق‌ها به سرقت برده بود، کشف شد.

 با توجه به شکایت نماینده قانونی این موسسه، متهم برای سیر تحقیقات قضایی به دادسرا منتقل شده است. منبع: میزان برچسب ها: مامور قلابی ، موسسه خیریه ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مامور قلابی موسسه خیریه دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار نفر شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند