Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@08:35:12 GMT

رونمایی کتاب جرگه و باغ جمعه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۲۴۴۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی  نجف آباد در آیین رونمایی این کتاب گفت: این کتاب  منتخبی از آثار داستانی سه نسل از نویسندگان نجف آبادی است.

علیرضا شرکت افزود: در این کتاب 265 صفحه ای آثاری از نویسندگان نجف آبادی همچون ابوالقاسم پاینده، بهرام صادقی، احمد بیگدلی، علی یزدانی، سید رضی آیت و مریم معینی تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کتاب جرگه و باغ جمعه با شمارگان سه هزار نسخه از انتشارات مهر الزهرا راهی بازار کتاب شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان رونمایی ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،لیلا سپهری  به شاخص ترین کتاب منتشره شده در سال جاری اشاره کرد و افزود: کتاب یا دانشنامه نقش زنان دردفاع مقدس از شاخص ترین و مهمترین کتاب های حوزه مشارکت زنان بود که در سه جلد تهیه شده و ۲ جلد آن در آستانه تمام شدن است.

وی اظهارکرد: این کتاب پیرامون نقش زنان در پشت جبهه، پایگاه ها، فعالیت های پشت جبهه، اسامی تمامی زنان شهیده و همچنین زنان نویسنده حوزه دفاع مقدس تدوین شده است.

وی ادامه داد: بخش آماری این کتاب نیز به صورت فصل جداگانه و شامل آماری کامل از زنان شهیده و جانبازان است که منتشر خواهد شد.

مسوول نشر آثارو ارزش های مشارکت زنان دردفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: کلاه پشمی (خاطرات زنان دفاع مقدس با زبان کودکان دانش آموزی که برای رزمندگان شال و کلاه می بافتند) نوشته رکسانا بلوری، عینک مهندس درمورد شهید امینی و "قهرمان من" درخصوص سرگذشت شهید یونس صفاری از جمله کتابهای منتشر شده در بخش کودکان در سال جاری است.

سپهری ادامه داد: همچنین ۲۰ جلد کتاب صوتی در حوزه مشارکت زنان دردفاع مقدس آذربایجان غربی امسال تولید شده است.

وی به رونمایی کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کتاب تاریخ شفاهی به شرط شفاعت خاطرات همسر شهید حسنی ( سپیده دهقانپور) و نوشته لیلا سپهری از جمله کتابهایی است که امسال رونمایی شد.

مسوول نشرآثارو ارزش های مشارکت زنان دردفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: همچنین درسال جاری "ستاره ثریا" اثر "ویدا شهند" خواهر شهید شهند نیز چاپ و منتشر و رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • عکس| رونمایی از فرش «تخت جمشید»
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • معرفی کتاب‌های «فصل بی هراسی» و «مدیریت منابع آب» در «چاپخانه»
  • بدرود هنرمند «صبح جمعه با شما»
  • رونمایی از فرش تخت جمشید
  • کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی شد
  • (عکس) فرش تخت جمشید رونمایی شد
  • فرش تخت جمشید رونمایی شد + عکس
  • رونمایی از فرش «تخت جمشید»
  • رونمایی از بزرگترین فرش تاریخی با طرح «تخت‌ جمشید و سنگ‌ نگاره‌های باستانی»