Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:33:52 GMT

222 مورد مجوز سقط درمانی در همدان صادر شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۲۵۴۰

222 مورد مجوز سقط درمانی در همدان صادر شد

علی احسان صالح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یزد، ایلام و فارس سه استان اول در صدور مجوز سقط درمانی هستند.
وی اضافه کرد: واحد بالینی پزشکی قانونی استان همدان 39 هزار و 579 مورد معاینه در سال 96 انجام داده که این مورد در سال 95 بیش از 38 هزار و 87 معاینه بوده است.
وی اظهار داشت: سال گذشته نیز 14 هزار و یک پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان همدان تشکیل شده است و پرونده آسیب‌ دیدگی در تصادفات برای هفت هزار و 677 نفر تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل پزشکی قانونی همدان گفت: میانگین آمار قتل در استان همدان نسبت به کشور میانگین بالایی نیست و همدان چهاردهمین استان محسوب می شود.
صالح ادامه داد: همچنین سال گذشته نیز 107 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند که 97 نفر از این افراد مرد و 10 نفر زن بودند.
وی با اشاره به کمبود پزشک در برخی شهرستانهای استان همدان اشاره کرد و گفت: کبودرآهنگ و اسدآباد با مشکل کمبود پزشک مواجه هستند اما پزشکانی برای این 2 شهرستان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه در استان همدان خودکشی ها بیشتر از نوع حلق آویز و مصرف قرص برنج است اظهار داشت: نوع خودکشی در استانهای مختلف متفاوت است.
7523/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آسیب دیدگی استان همدان پزشک قتل مواد مخدر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته