Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ به گفته یک منبع در فرماندهی ارتش سوریه، خلبان هواپیمای جنگی su-22 سوریه که هدف موشک های پاتریوت رژیم صهیونیستی قرار گرفت، برای آنکه اسیر نظامیان این رژیم نشود، از بیرون پریدن از هواپیما خودداری کرد.
وی با بیان این ارتش اسرائیل با موشک هواپیمای جنگی مدل su-22 v سوریه را هدف قرار داد، از کشته شدن خلبان این هواپیما خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته همین منبع خبری، نظامیان ارتش سوریه به چنین خلبانی افتخار می کنند که در چنین شرایطی، برای آنکه اسیر نظامیان رژیم صهونیستی نشود، از پریدن از هواپیما خودداری کرد.
یک منبع نظامی سوریه در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد سیستم دفاع موشکی اسرائیل جنگنده ای را هدف قرار داده است که قصد داشت به مواضع داعش حمله کند. به گفته یک منبع دیگر، این هواپیمای جنگی سوریه در هیچ شرایطی به فضای هوایی جولان وارد نشده است و قصد داشت به تروریست ها حمله کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خلبان هواپیما سوریه رژیم صهیونیستی اسیر اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد

دیوان بین‌المللی کیفری در ایمیلی به شبکه سی‌ان‌ان به اظهارات قبلی «کریم خان» دادستان کل این دیوان اشاره و تاکید کرد: «دیوان بین‌المللی کیفری درباره تحقیقات در حال انجام اظهار نظر مستمری ارائه نمی‌کند و به گمانه زنی‌ها در گزارش‌های رسانه‌ها پاسخ نمی‌دهد و بر این اساس، ما اعلام می‌کنیم که هیچ پاسخ دیگری در این مرحله نداریم.

رسانه‌های عبری زبان پیش از این فاش کرده بودند که دیوان بین‌المللی کیفری در حال آماده‌شدن برای صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی است.

با این‌حال نتانیاهو از ترس صدور حکم بازداشتش این روزها به شکلی کاملا غیرعادی نگران و متشنج است و تماس‌های گسترده‌ای با مقام‌های آمریکایی به‌منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

نتانیاهو پنجشنبه گذشته در بیانیه‌ای رسمی در خصوص اقدامات احتمالی دیوان بین‌المللی کیفری علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اجازه نمی‌دهد این نهاد برای «تضعیف حق مسلم اسرائیل برای دفاع از خود» اقدام کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟